Gäst Glassgubben Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hej jag har 2 javaupdate på min data båda tar 120 mb och det är lite störande men är det säkert att ta bort båda? det är v.10 och v.11 sen heter som så här: J2SE Runtime Environment 5.0 Update 10 och den andra heter J2SE Runtime Environment 5.0 Update 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 man kan kanske ta bort på kontroll panelen inne på lägg till och ta bort program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Hej jag har 2 javaupdate på min data båda tar 120 mb och det är lite störande men är det säkert att ta bort båda? det är v.10 och v.11 sen heter som så här: J2SE Runtime Environment 5.0 Update 10 och den andra heter J2SE Runtime Environment 5.0 Update 11 Ja men du kan väll ta bort dem men de behövs för att visa Flash Filer och sådant på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Flash ( video ) eller annat java = spel t.ex. runescape osv adobe Flash player = video + flash spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anyo Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 näähäij <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 så om jag tar bort det kan jag inte kolla på youtube då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jo, men inte spela onlinespel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Avinstallera båda och tanka hem en ny installation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Berg Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Avinstallera båda och tanka hem en ny installation. Varför ska han göra det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 >Start > Kontrollpanelen > Lägg till eller ta bort program < Sedan kan du ta bort den gammlaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 >Start > Kontrollpanelen > Lägg till eller ta bort program < Sedan kan du ta bort den gammlaste! gammlaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Den här datorn > Lägg Till Ta Bort Program > Avinstellera äldsta versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.