fredu Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Vad är ert största misstag innom pkmn spelen? mitt e när jag skulle vinna gary i LG så jag hade typ 10HP och 1PP han hade rhydon och jag tog det som tar ppn up minns int namn före Full restore så jag hade full pp men 10 HP :P sen tror ja ni vet va som hände lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Mitt största misstag var att fånga Dialga i en Master Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 samma som josjice, att fåmnga dialga i en master ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 har aldrig gjort några misstag, misstag är för töntar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 har aldrig gjort några misstag, misstag är för töntar lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 lärde min Sceptile Quick Attack och tog bort Leaf Blade.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 mitt mistag var när jag kasta master ball på ditto. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 när jag fångade en Wurmple med masterballl..... lol och när jag fiskade typ 3 timmar efter feeebas med old rod lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag var vid pokemon ligan och sparade, sen klarade jag den och då åkte spelet ut! Jag fick köra om den i evigheter! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 har aldrig gjort några misstag, misstag är för töntarHela du är ett Misstag ;) Raderade min RegiRock en gång >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 lärde min Sceptile Quick Attack och tog bort Leaf Blade.... Det misstag var inte så stort om du spela på Sapphire/Ruby/Emerald för då skulle du bara behöva att gå till staden längst upp till vänster.(Minns inte vad den heter.) Och ta med en Heart Scale till en tjockis gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Mitt var nog när jag råka spara efter att ha dödat groudon (ruby) men jag lånade bara det av en polare skälv har jag emerald och groudon på det så ingen skada skedd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg