DiRtY Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 tja, jag har precis köpt en videokamera och filmade lite igår (ca 20 minuter), men när jag lägger över det till datorn så ligger ju allt som 1 film, så finns det nåt program som man kan lägga in hela filmen och sen ta dom bitarna man vill ha och klippa ihop till 1 bra film, så man slipper allt skit. Citera
Ceto Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Redigerat 6 Maj 2008 av ADRIAN_93 Citera
Chainsawkitten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Det är ungefär så bra man kommer på Windows om man inte vill betala eller ha ngt sjukt avancerat ursvårt (Jahshaka). Citera
Firecracker Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Finns ju en massa program, en idé är att använda google som dom flesta borde veta vad det är ;). Några exempel är ju typ, Vegas, Ulead video studio(stavning?), alla adobes videoredigeringsprogram o.s.v. Citera
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Klippa filmer är ju den enklaste funktionen som finns i moviemaker typ lol xD (Har aldrig mött någon som inte fattat hur WMM funkar... Tills nu :o) Citera
Ozoon Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 Jag har ingen aning om hur det funkar, men så har jag aldrig startat det heller ;D premiere är att föredra! Citera
Chainsawkitten Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 ... Windows Movie Maker? som han sa man ska ha Windows movie maker. nepp hatar movie maker! jag tror inte det är så bra för att klippa filmer i tyvärr! Klippa filmer är ju den enklaste funktionen som finns i moviemaker typ lol xD (Har aldrig mött någon som inte fattat hur WMM funkar... Tills nu :o) Problemet är bara att det har en tendens att hänga sig när det vill... Med andra ord ett mycket deprimerat program. Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 Hatar windows j*vla skitprogram som paint moviemaker och sånt där skit som bara ligger! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.