Laithean Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 Det är ju fusk till när man är liten men ingen som är stor vill ha många goldskullas. hittade stället med goldskullutorna men en fråga bara vad är song of sun för sång när får man den?
KazeN Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 det är frivilligt om man vill ha den.. om du vill ha den ska du hoppa ner i kungagraven på kyrkogården (liten vet inte om man kan vara stor) :)
Laithean Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Skrivet 2 April 2004 Tack så mycket jag har den nu.Hmm på något sätt så orkar jag inte klara Forest temple....
Laithean Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Skrivet 3 April 2004 På något sätt så orkar jag inte det.
Laithean Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Varför finns det så himla många templen då?Det kan man undra sa en flundra om en gädda var en torsk. Redigerat 4 April 2004 av Elle889
Kanji Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Templen finns för att Ganondorf har fängslat in alla "sages" i dem, du behöver all sages för att bryta ganondorf's försvarssköld i sista stället du är i. Förresten ett tips, när du möter Ganondorfs phantom (Eller tvärtom), köp elvor eller potions, jag behövde iallafall det! Han är svårast, typ....Nä, kanske Bongo-bongo, och var på allerten när du möter Phantom Ganon, du vill inte bli träffad av hans energiboll. Det här kommer inte att hjälpa särskilt mycket, men ändå...
Laithean Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Skrivet 4 April 2004 Jag har fått tag på 2 nycklar i templet vad är dom till?
Laithean Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Skrivet 4 April 2004 Ingen svarar?Äsh jag kan vänta.
KazeN Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 använd dom till låsta dörrar :)du måste väl ha kommit någonstnas där det är låst iaf?
Rekommendera inlägg