KrigKrigFPS Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis. Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D Din dator måste vara mer än bara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis. Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D Din dator måste vara mer än bara bra... Okej inget för min data då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Har hört talas om stranglehold innan är det kul eller? :)Strangehold är skitskoj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Har hört talas om stranglehold innan är det kul eller? :)Strangehold är skitskoj!! Ok vad kostar det? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Har hört talas om stranglehold innan är det kul eller? :) Strangehold är skitskoj!! Ok vad kostar det? :D det kostar 199:- på Webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Gillar ej stranglehold, tycker det känns stelt och obekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis. Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D Ja, för att klara Crysis njutbart på höga inställningar krävs en bra gamingdator. Allt under 9600GT/HD3870 är inte att rekommendera. Redigerat 7 Maj 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Okej =) och jon16 om du vill annonsera om Fake hemsidor gör det någon annanstans är du snäll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis. Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D Crysis e på väg te xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Grymt att crysis kmr till 360 men pallar en vanligt 360 det eller måste man ha elite? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Tror att rätt så mycket kommer att gå att förstöra i Far Cry 2, dock inge releasedatum än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis. Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D Crysis e på väg te xbox 360 Nja, det är inte helt säkert än. Men om Crytek vill tjäna mer pengar än de gjorde på PC-versionen av Crysis bör de helt klart konvertera spelet till både Xbox 360 och Playstation 3. Dock blir det självklart en nerbantad PC-version. Grymt att crysis kmr till 360 men pallar en vanligt 360 det eller måste man ha elite? :DDet är ingen skillnad i saker som gör skillnad i spel om jag förstått allting rätt. Grafikkort, processor och RAM-minne är detsamma. Dock är det ganska stor skillnad på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.