Hoppa till innehåll

.förstörbart Spel.


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis.

 

Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis.

 

Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D

 

Din dator måste vara mer än bara bra...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis.

 

Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis.

 

Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D

 

Din dator måste vara mer än bara bra...

 

Okej inget för min data då :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis.

 

Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis.

 

Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D

 

Ja, för att klara Crysis njutbart på höga inställningar krävs en bra gamingdator. Allt under 9600GT/HD3870 är inte att rekommendera. Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis.

 

Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis.

 

Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D

 

Crysis e på väg te xbox 360
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis.

 

Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis.

 

Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D

Crysis e på väg te xbox 360

 

Nja, det är inte helt säkert än. Men om Crytek vill tjäna mer pengar än de gjorde på PC-versionen av Crysis bör de helt klart konvertera spelet till både Xbox 360 och Playstation 3. Dock blir det självklart en nerbantad PC-version.

 

Grymt att crysis kmr till 360 men pallar en vanligt 360 det eller måste man ha elite? :D
Det är ingen skillnad i saker som gör skillnad i spel om jag förstått allting rätt. Grafikkort, processor och RAM-minne är detsamma. Dock är det ganska stor skillnad på hårddisken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...