acidfoe Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag är är en stor gillare av Techno. Om det finns fler här på fuska.se, så tänkte jag att man kunde prata lite om technolåtar, spelningar, DJ's, program och mer . Jumpstyle Hardstyle (Drum n' Bass) Trance Rave Airclubbing HappyHardcore House Dance Acid Funk Lazershows 3 låtar till bra tips är: I need a touch - DJ Sven E ft. Reztax . My love your love (Dance45 Remix) - Clubbazz . Acid & Trance - Kai tracid. PS, någon som gör musik själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Lyssnar en del på Familjen fast det kanske är electro ? Annars har jag lite dj låtar som jag inte lyssnar på så mycket , var en period förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Alldrig hört talas om dom . Men Electro går väll in på Funk . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 tehcno det är väll sån musik när dom ej sjunger? min kompis gillar det.han visa några på youtube å då liksokm var det bara musik ingen sång lr instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Det är typ datorizerade beats. Kan vara sång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 ok. För dom jag lyssnade på var det bara music. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 tehcno det är väll sån musik när dom ej sjunger? min kompis gillar det.han visa några på youtube å då liksokm var det bara musik ingen sång lr instrument. Det finns hur många låtar som hellst där dom sjunger i, det beror på vad det är för stil okså. Dom sjunger mycket på trance/rave , åt det hållet . Men visst det finns ju hardstyle låtar som dom sjunger i och så. Man har ju precis inte hört alla? ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Hatar normalt techno och sånt. Men det är en 'del' av en låt som jag tycker är mysig: http://youtube.com/watch?v=ARuuTk1RGoc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Darren styles. Inte min smak precis, men han gör sköna hårda beats. HARDCORE!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag försökte göra en låt men misslyckades totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 I vilket program? Själv använder jag FL Studio, a.k.a Fruity Loops. Skriv om du behöver hjälp, man kanske kan hjälpas åt ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag lyckades bara få med bas och sen allt annat försvan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.