Hoppa till innehåll

Två Frågor :)


Rekommendera inlägg

Ja, jag vet att det finns en specifik tråd för detta, men jag vill inte blanda in denna konversation med 1000 andra.

 

Det är så att jag har nyss dingat upp min mage (Aconic, Stormscale) till lvl 70, men jag trivs inte så mycket med den i PvP och så (Nu när jag farmar honor till gladiator). Jag har två frågor nu.

 

1. Hur ska jag gå tillväga när jag ska geara upp till kara?

Posta gärna armorylänkar med items som jag borde ha, och skrev var/hur man får dem :)

 

2. Är mage roliga i PvE? Motivera gärna varför/varför inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Börja göra heroics och skaffa badge-gear. Leta på wowhead.com efter quest rewards som är bra. Buffa upp dit gear så långt som går. ( Blåa gems, enchants, ect. ) Och när du väl är gearad för Kara, förvänta dig inte 100% på att få en massa drops utan fokusera på att skaffa badge gear.

 

2. Ja, de är roliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mages needar inte imba bra gear för att göra bra dps, men byt ut alla gröna mot blå iaf, och skaffa sockets och enchants, sen funkar de bra.

Köper jag sockets på AH då elr?

 

 

Ja.. och köper mats te meta gems och inte hela meta gemet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mages needar inte imba bra gear för att göra bra dps, men byt ut alla gröna mot blå iaf, och skaffa sockets och enchants, sen funkar de bra.

Köper jag sockets på AH då elr?

 

"Sockets" är platsen i ditt gear där du sätter in gems, inte själva gem'n Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Mages needar inte imba bra gear för att göra bra dps, men byt ut alla gröna mot blå iaf, och skaffa sockets och enchants, sen funkar de bra.

 

Köper jag sockets på AH då elr?

 

"Sockets" är platsen i ditt gear där du sätter in gems, inte själva gem'n

 

skulle dock vara gött att kunna köpa sockets :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Mages needar inte imba bra gear för att göra bra dps, men byt ut alla gröna mot blå iaf, och skaffa sockets och enchants, sen funkar de bra.

 

Köper jag sockets på AH då elr?

"Sockets" är platsen i ditt gear där du sätter in gems, inte själva gem'n

 

skulle dock vara gött att kunna köpa sockets :P

 

Håller med 100% =D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...