elin1101 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 hur gör man rörande bilder?...behövs det något speciellt program?, gimp2 kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 vet ej. men om du bara vill ha rörliga bilder så sök på gooogle "rörliga bilder" sen på nätet kolla där, där hitta jag en jäkla massa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) hur gör man rörande bilder?...behövs det något speciellt program?, gimp2 kanske? ;) Har för mig att det fungerar med en insticksmodul till Gimp, men är inte helt säker. Men sedan kan du också göra animerade bilder i ImageReady, eller animerade flashklipp i Flash CS3. Redigerat 7 Maj 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 motiv på en liten bebis eller en död hund kan vara rörande... rörliga kan du göra i photoshop(imageready) eller nån gif animator, bara googla gif animator så lär det komma fram en hel del Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Det går med gimp! :D http://www.google.se/search?hl=sv&q=gi...ation&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Annars är ett alternativ Adove Photoshop CS3. Då dom har slagit ihop Image ready och photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ok, tack så mycket alla, dethär borde jag klara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 fota när du dödar en katt. då blir det en rörande bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 fota när du dödar en katt. då blir det en rörande bild. Ingen sån :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 vet ej. men om du bara vill ha rörliga bilder så sök på gooogle "rörliga bilder" sen på nätet kolla där, där hitta jag en jäkla massa :P Givande svar... Nä men som nån annan sagt i PS går det att göra aminationer, om man har CS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.