elin1101 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 hur gör man rörande bilder?...behövs det något speciellt program?, gimp2 kanske? ;) Citera
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 vet ej. men om du bara vill ha rörliga bilder så sök på gooogle "rörliga bilder" sen på nätet kolla där, där hitta jag en jäkla massa :P Citera
Njugen Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) hur gör man rörande bilder?...behövs det något speciellt program?, gimp2 kanske? ;) Har för mig att det fungerar med en insticksmodul till Gimp, men är inte helt säker. Men sedan kan du också göra animerade bilder i ImageReady, eller animerade flashklipp i Flash CS3. Redigerat 7 Maj 2008 av Hitsugaya Citera
Ozoon Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 motiv på en liten bebis eller en död hund kan vara rörande... rörliga kan du göra i photoshop(imageready) eller nån gif animator, bara googla gif animator så lär det komma fram en hel del Citera
Katt Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 Det går med gimp! :D http://www.google.se/search?hl=sv&q=gi...ation&meta= Citera
Andersffs Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 Annars är ett alternativ Adove Photoshop CS3. Då dom har slagit ihop Image ready och photoshop. Citera
elin1101 Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Ok, tack så mycket alla, dethär borde jag klara :P Citera
Gäst wAcko Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 fota när du dödar en katt. då blir det en rörande bild. Citera
elin1101 Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2008 fota när du dödar en katt. då blir det en rörande bild. Ingen sån :evil: Citera
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 vet ej. men om du bara vill ha rörliga bilder så sök på gooogle "rörliga bilder" sen på nätet kolla där, där hitta jag en jäkla massa :P Givande svar... Nä men som nån annan sagt i PS går det att göra aminationer, om man har CS3. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.