Hoppa till innehåll

Total Uppgradering!


Rekommendera inlägg

Ffss, precis... Jag som har redan sakt det, runescape kommer alltid bli en dåligt spel :/

* Ffs, precis... Jag som redan har sagt det, runescape kommer alltid vara ett dåligt spel*

Ville bara rätta dig.

 

Men som sagt, så kommer man ju iallafall kunna välja vilken grafik man vill spela på, low,high och denna.

 

Haha bra såg just felen :P Är lite slarvig ibland....

 

Men som sakt så funkar runesape bra hos mig, inget lagg eller nåt. Det bara att dom har tagit bort wilderness :(

Redigerat av Estevan137
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ffss, precis... Jag som har redan sakt det, runescape kommer alltid bli en dåligt spel :/

* Ffs, precis... Jag som redan har sagt det, runescape kommer alltid vara ett dåligt spel*

Ville bara rätta dig.

 

Men som sagt, så kommer man ju iallafall kunna välja vilken grafik man vill spela på, low,high och denna.

 

Haha bra såg just felen :P Är lite slarvig ibland....

 

Men som sakt så funkar runesape bra hos mig, inget lagg eller nåt. Det bara att dom har tagit bort wilderness :(

 

Ja, nu är det ju inge lagg, men när den nya grafiken kommer så kanske några får det lite laggigt, men det blir nog inga problem för oss gamers ;) Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man kollar på "gämförelsebilderna" ( :P ) så är det itne SUPER skillnad?

Jo!

 

Spelade du Runescape som jag när det precis hade gjorts så var grafiken kass, sen så har den blivit bättre å bättre, och denna grafik som ska sättas in är ett stort steg inom runescape.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

ska dom göra bättre grafik så borde dom göra så man måste ladda ner spelet som me flyff eller liknande för annars kommer det hacka som s*tan på alla dåliga datorer som nån sa

Vad f*n är det där för skitsnack? Och skulle du ens läst artikeln så skulle du sett att man kan ställa in vilken sorts grafik man vill ha.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aso100

Just Nu

 

 

 

http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_past1.jpg

 

 

Efter

 

 

http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_future1.jpg

 

 

Redigerat av Aso100
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...