Estevan137 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Ffss, precis... Jag som har redan sakt det, runescape kommer alltid bli en dåligt spel :/* Ffs, precis... Jag som redan har sagt det, runescape kommer alltid vara ett dåligt spel*Ville bara rätta dig. Men som sagt, så kommer man ju iallafall kunna välja vilken grafik man vill spela på, low,high och denna. Haha bra såg just felen :P Är lite slarvig ibland.... Men som sakt så funkar runesape bra hos mig, inget lagg eller nåt. Det bara att dom har tagit bort wilderness :( Redigerat 12 Maj 2008 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Ffss, precis... Jag som har redan sakt det, runescape kommer alltid bli en dåligt spel :/ * Ffs, precis... Jag som redan har sagt det, runescape kommer alltid vara ett dåligt spel* Ville bara rätta dig. Men som sagt, så kommer man ju iallafall kunna välja vilken grafik man vill spela på, low,high och denna. Haha bra såg just felen :P Är lite slarvig ibland.... Men som sakt så funkar runesape bra hos mig, inget lagg eller nåt. Det bara att dom har tagit bort wilderness :( Ja, nu är det ju inge lagg, men när den nya grafiken kommer så kanske några får det lite laggigt, men det blir nog inga problem för oss gamers ;) Redigerat 12 Maj 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Om man kollar på "gämförelsebilderna" ( :P ) så är det itne SUPER skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Om man kollar på "gämförelsebilderna" ( :P ) så är det itne SUPER skillnad?Jo! Spelade du Runescape som jag när det precis hade gjorts så var grafiken kass, sen så har den blivit bättre å bättre, och denna grafik som ska sättas in är ett stort steg inom runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ska dom göra bättre grafik så borde dom göra så man måste ladda ner spelet som me flyff eller liknande för annars kommer det hacka som s*tan på alla dåliga datorer som nån sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ska dom göra bättre grafik så borde dom göra så man måste ladda ner spelet som me flyff eller liknande för annars kommer det hacka som s*tan på alla dåliga datorer som nån saVad f*n är det där för skitsnack? Och skulle du ens läst artikeln så skulle du sett att man kan ställa in vilken sorts grafik man vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 En ny bild ute, ser najsigt ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Vilken uppdatering!! MEn trädena såg lite sämre ut tyckte jag, någon annan som lade märke till deT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Oja. Det kommer bli riktigt fint med detta. Man Undrar hur Firecape ser ur :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 vad är Firecape förnått? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) Just Nu http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_past1.jpg Efter http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_future1.jpg Redigerat 25 Maj 2008 av Aso100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Just Nu http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_past1.jpg Efter http://www.runescape.com/img/news/image_of_the_future1.jpg Okeej? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg