Hoppa till innehåll

Total Uppgradering!


Rekommendera inlägg

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hmm..tycker inte alls om den nya grafiken..som någon sa där i första sidan "den kommer att förstöra spelets känsla" och det är sant..kommer inte att bli rika roligt att spela mer..och dom som har dålig dator (som jag) kommer ju inte att kunna spela spelet då..nej usch..ja var just och såg på dragon full helm updragerinngen och de..de kommer att förstöra hela spelet :huh:

Redigerat av Burkan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omg:

 

To play RuneScape's new detail level you will need:

 

* 1.5 GHz processor or higher

* 256MB of RAM or more

* 64MB 3D Graphics card, such as Nvidia® GeForce 3 or above

 

 

0mfg!!!! Checka in bilderna asså!

 

 

HJÄLP!!! KOMMER FAEN SE AS MYCKET UT SOM WOW!!!! OMG!!!!!!!!!!!

 

Dragon med förändras as mycket, checka ardounge, Det är fasen AMAZING!!!!

 

Ärligt.. HELT nytt rs, omg!!Går ffs inte och uttrycka sig :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm..tycker inte alls om den nya grafiken..som någon sa där i första sidan "den kommer att förstöra spelets känsla" och det är sant..kommer inte att bli rika roligt att spela mer..och dom som har dålig dator (som jag) kommer ju inte att kunna spela spelet då..nej usch..ja var just och såg på dragon full helm updragerinngen och de..de kommer att förstöra hela spelet :huh:

 

Jag älskar den nya designen, jag tycker at tde kommer bli mycket roliagre och spela!.

detta har sagtts 100ggr i denna tråd: Du kan ställa in, som man kan precis nu high detail, low detail, det kommer antagligen komm up en ny sådan och då är det bara att välja low för dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack

Typ alla har en dator som är över 250mb ram och 1.50 det där, annars har man en skitdator som kostade kanske 500kr max.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omg, jag komme rnog börja spela igen om den verkligen blir så här vacker. :D Visst det kommer se lite konstigt ut från början men kolla in den här bilden med dragon medium helm det såg ju jätte coolt ut. :D När kommer den här ändringen?

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...