danne195 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 vad heter sidan så man kan spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 http://ikariam.se/ hetter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 (redigerat) Mina städer är nog de minsta som lagts upp här. Klicka här. Välj sedan Beta eller Alpha om du väljer Beta så kommer du till min stad i Beta Och om du väljer alpha kommer du till min stad i Alpha OBS! VÄLJ INTE PARENT DIRECTORY Jag vet: hör inte hit men hur får man palatsMan forskar fram Expansion (sjöfart) sen kan man bygga ett palats och därmed grunda kolonier. Beroende på vilken nivå ditt palats har så kan man grunda fler kolonier. B) tack :) och en sak till: närman forskat fram byråkrati, vad kan man göra sedan altså bygga Redigerat 6 Juli 2008 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ubbis Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Tjaa, jag är ny här :rolleyes: , men så här ser min stad ut :P . Jag vet att jag inte har komigt så långt men ändå :rolleyes: http://img178.imageshack.us/img178/2638/ikariam01lr9.jpg Fast nu har jag en båthammn också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Tjaa, jag är ny här :rolleyes: , men så här ser min stad ut :P . Jag vet att jag inte har komigt så långt men ändå :rolleyes: http://img178.imageshack.us/img178/2638/ikariam01lr9.jpg Fast nu har jag en båthammn också ;) Men du har ju kommit hyfsat långt hur länge har du spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Shit vilket fail spel -.- Nu får jag börja om allt. Jag hade 1 gubbe som var grym och typ sket i att spela i 3 månader. Nu finns inte gubben kvar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Shit vilket fail spel -.- Nu får jag börja om allt. Jag hade 1 gubbe som var grym och typ sket i att spela i 3 månader. Nu finns inte gubben kvar -.- semesterläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Nej orka? Jag bara loggade inte in, och det verkar som att om man inte loggar in på en månad försvinner accountet, såvida man inte har semesterläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 det roliga är att du inte fattar hur korkad du låter.. SJÄLVKLART ska ditt account försvinna om du inte loggar inte på en månad. du har ju inte fattat att hela det spelet går ut på samarbete och att ha en aktiv ö. GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Nej det ska det inte -.-" accountet ska gå över till inaktiv. Spel som travian tar inte bort ditt acc om du inte loggar in på en månad, så tänk innan du säger nåt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ikariam är inte som travian >.> Ikariam handlar om samarbete på din ö. vad skulle hända om alla var inaktiva på din ö? jo..du skulle vara chanslös. TÄNK innan du skriver tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Ikariam är inte som travian >.> Ikariam handlar om samarbete på din ö. vad skulle hända om alla var inaktiva på din ö? jo..du skulle vara chanslös. TÄNK innan du skriver tack. Exakt. Dessutom, tror du(yoadee) att en stad skulle klara sig utan en borgmästare/ledare i tre månader särskillt bra på den tiden? Nej, just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.