mr.best Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Lås eller alternativt ta bort ämnet om ni hittar ett annat ämne om samma sak. Jag hittade inte. Tja, hur många var det här som slutade runescape efter updaten 10e December år 2007, som innebar att Wilderness försvann och ersattes med bounty hunter? Jag gjorde iallafall. När wilderness försvan så kändes det som om de bara ville dräpa alla som spelat längre än 3 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag slutade inte för att wilderness PK var ett ända trams nuförtiden är jag i CLANWARS det e roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag slutade iallafall, asså det är tråkigt utan wilderness nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 jag slutade då också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Slutade innan det... Ångrar mig inte en sekund sämsta grafiken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Slutade innan det... Ångrar mig inte en sekund sämsta grafiken!Det ska komma ny, bättre grafik snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Började spela mer när wildness försvann, det sumpade ju bara spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Berg Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Jag slutade innan det lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Min födelsedag.. =( Haha, nä, jag slutade innan, tröttnade på det helt enkelt... Nu har jag börjat igen, fast det är ju inte lika kul nu när det är massa antiscam funktioner.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Min födelsedag.. =( Haha, nä, jag slutade innan, tröttnade på det helt enkelt... Nu har jag börjat igen, fast det är ju inte lika kul nu när det är massa antiscam funktioner.... Nä men, Grand exchange var ju en deras bästa idéer, nu kan man få tag i allt, full dragon o.s.v. det kunde man ju inte före, ja om inte det var Monster drop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Min födelsedag.. =( Haha, nä, jag slutade innan, tröttnade på det helt enkelt... Nu har jag börjat igen, fast det är ju inte lika kul nu när det är massa antiscam funktioner.... Nä men, Grand exchange var ju en deras bästa idéer, nu kan man få tag i allt, full dragon o.s.v. det kunde man ju inte före, ja om inte det var Monster drop. Jag tycker den nya grymma grafiken är deras bästa idé någonsin! Ser verkligen ut som en kopia av wow.. Checka http://www.runescape.com och senaste nyheten, där är det en länk till bilderna, gå längst ner där.. Över den ser du hur mycket dragon medium och hans face förändras.. och längst ner är ändå bäst, se hur nya rs ser ut, högra bruna saken försvinner helt och så det ser helt konstigt ut :P Nepp jag slutade inte då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När wildy färsvann spelade ja mindre och sen visste ja inte va ja skulle göra. när de nya uppdateringarna kom kunde ja ingenting och det var tråkigare att spela med pure. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg