Hoppa till innehåll

10e December 2007 Runescape


mr.best
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag spelade lite efter att Wildy hade försvunnit, men sen när uppdateringar för 3k i trade osv kom. Så sltuade jag direkt, Man kan inte känna pengar lättare nu en förut. Runescape har gjort ett stort misstag! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag pkade aldrig så att säga så jag brydde mig inte direkt om Wildy uppdateringen, men jag blev lite förbannad med den där tradelimit saken, visst det stoppar scammare men det var ju bara att titta en andra gång innan man klickade ''accept''. Men Grand Exchange är en av de bästa saker som hänt Runescape, det räddade tradelimit katastrofen så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar inte varför man slutar bara för att wildness försvan, wildness sög totalt, man stog det 24/7 och dödade andra.

Det var för enkelt. Nu är man ju i bounty istället, och i clanwars.

Men nej, jag slutar inte spela bara för att dom ändrade. Spelen måste bli mer avancerade, dom kan inte stanna upp, dom måste komma med nya idéer också.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar inte varför man slutar bara för att wildness försvan, wildness sög totalt, man stog det 24/7 och dödade andra.

Det var för enkelt. Nu är man ju i bounty istället, och i clanwars.

Men nej, jag slutar inte spela bara för att dom ändrade. Spelen måste bli mer avancerade, dom kan inte stanna upp, dom måste komma med nya idéer också.

Du har rätt..

 

Tänk om Rs aldrig hade uppdaterats :o

 

Man kan ju inte sluta bara pga. en enda uppdatering..

 

Jag märker att alla som är lite newb som dom kallar dom har det lite säkrare nu för nu kan man inte bli lurad till wild och pkad, jag hatade alla som typ teamade dom var typ redan 5 stycken sen så skaffade dom en till så teama dom på den nya, dom bara locka ut han en bit sen pka dom han... Jag tycker det fortfarande är kul att göra Pure, man kan ju fortfarande äga på duel arena nu när den är f2p också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...