Hoppa till innehåll

10e December 2007 Runescape


mr.best
 Dela

Rekommendera inlägg

Lås eller alternativt ta bort ämnet om ni hittar ett annat ämne om samma sak. Jag hittade inte.

 

Tja, hur många var det här som slutade runescape efter updaten 10e December år 2007, som innebar att Wilderness försvann och ersattes med bounty hunter?

 

Jag gjorde iallafall.

När wilderness försvan så kändes det som om de bara ville dräpa alla som spelat längre än 3 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min födelsedag.. =(

 

Haha, nä, jag slutade innan, tröttnade på det helt enkelt... Nu har jag börjat igen, fast det är ju inte lika kul nu när det är massa antiscam funktioner....

Nä men, Grand exchange var ju en deras bästa idéer, nu kan man få tag i allt, full dragon o.s.v. det kunde man ju inte före, ja om inte det var Monster drop.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Min födelsedag.. =(

 

Haha, nä, jag slutade innan, tröttnade på det helt enkelt... Nu har jag börjat igen, fast det är ju inte lika kul nu när det är massa antiscam funktioner....

Nä men, Grand exchange var ju en deras bästa idéer, nu kan man få tag i allt, full dragon o.s.v. det kunde man ju inte före, ja om inte det var Monster drop.

 

Jag tycker den nya grymma grafiken är deras bästa idé någonsin! Ser verkligen ut som en kopia av wow..

 

Checka http://www.runescape.com

 

och senaste nyheten, där är det en länk till bilderna, gå längst ner där.. Över den ser du hur mycket dragon medium och hans face förändras.. och längst ner är ändå bäst, se hur nya rs ser ut, högra bruna saken försvinner helt och så det ser helt konstigt ut :P

 

Nepp jag slutade inte då...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...