MaryJane Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 det här va nog det mest onördiga ja hört. Man kan läsa på habbo.se om allt det.. massa 9 åringar som spamar onördiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 det här va nog det mest onördiga ja hört. Man kan läsa på habbo.se om allt det.. massa 9 åringar som spamar onördiga saker. Vadå, borde de spama nördiga saker eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) det här va nog det mest onördiga ja hört. Man kan läsa på habbo.se om allt det.. massa 9 åringar som spamar onördiga saker. Vadå, borde de spama nördiga saker eller? Nä egentligen inte. Det borde vara ålders gräns på detta forum -.- Redigerat 19 Juni 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det här va nog det mest onördiga ja hört. Man kan läsa på habbo.se om allt det.. massa 9 åringar som spamar onördiga saker. Vadå, borde de spama nördiga saker eller? Nä egentligen inte. Det borde vara ålders gräns på detta forum -.- Låt oss ha en 80 års gräns ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Tror ändå inte någon skulle bry sig om den åldersgränsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det är ett seriöst webbspel , så jag tror inte dom gör det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Offtopic: Jag är 10 år snart 11 men vadå jag har varit medlem sen 8 år ändå har jag sickat in några fusk och hjälp på forumet och så Ontopic:Habbo suger spela nåt som är bra... PS:(Slår vad om att dom inte får spela blodspel (GTA) ^^) Redigerat 28 Juni 2008 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Omfg, Sitter och asgarva efter varje inlägg. Habbo är bara j*vla massa skit. Och man behöver inte betala för att bli medlem. Det är helt j*vla GRATIS!. Den här Sant och Falsk leken skulle gärna kunna klistrars så vi slipper sådant här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Omfg, Sitter och asgarva efter varje inlägg. Habbo är bara j*vla massa skit. Och man behöver inte betala för att bli medlem. Det är helt j*vla GRATIS!. Den här Sant och Falsk leken skulle gärna kunna klistrars så vi slipper sådant här :P erkänn mitt förslag på vilken åldersgräns vi ska ha fick dig att åka till lassarettet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Karo145 = En ny 1xon1 som snackar bullshit om habbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 (redigerat) Sluta håll på med 1xon1 skit i han.. Men och, hon/han får skylla sig själv om han/hon laddar ner skit..! + Habbo ''hyklar'' (Hycklar) inte..!! Redigerat 9 Oktober 2008 av FatBall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Fatball du glömde en sak , Hon/Han skrev Haboo inte habbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.