xSaaamii Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 The bezerkers gitarrist är ganska grym :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 The bezerkers gitarrist är ganska grym :D Inte direkt, han är okej kan jag hålla med om. Varför favoriserar du band hela tiden? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jimmy Hedlund i Värnamo , spel 17 noter i sekunden. Snabbhet är inte lika med bra. Just precis. Jag tycker Fruisciante, han är bra på alla vis. (Och han är också riktigt bra på att sjunga.) Visst är han bra, hittade en skitbra akustisk version av Under The Bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag tycker Fruisciante, han är bra på alla vis. (Och han är också riktigt bra på att sjunga.) Visst är han bra, hittade en skitbra akustisk version av Under The Bridge Jo den är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Haha, det var först nu jag fattade att RHCP och Red Hot Chili Peppers var samma band. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Haha, det var först nu jag fattade att RHCP och Red Hot Chili Peppers var samma band. :Plol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Haha, det var först nu jag fattade att RHCP och Red Hot Chili Peppers var samma band. :Phaha, Epic Fail @Under the bridge, tycker det är så j*vla bra när John sjunger med i denna : , vid 2.30 Redigerat 21 Juli 2008 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 (redigerat) Kirk Hammett!!! Lyssna bara! Redigerat 25 Juli 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 @Under the bridge, tycker det är så j*vla bra när John sjunger med i denna : , vid 2.30Indeed. Har sjunger han inte så jätte, jätte, bra men han spelar väldigt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Kirk Hammett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 (redigerat) Det är Herman från Dragonforce som är grymmast, enligt mig! Dragonforce - Through The Fire And The Flames Redigerat 26 Juli 2008 av Legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Det är Herman från Dragonforce som är grymmast, enligt mig! Dragonforce - Through The Fire And The Flames Usch, fy f*n säger jag bara.Hade inte TTFAF varit med på GH3 så hade Herman Li fortfarande varit ganska okänd. Tycker själv att han bara är bra på att spela snabbt, men bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.