Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag rekommenderar den. Bättre än Wii, dock slår inte spelutbudet 360:s än, men om ett tag lär det göra det. :)Med tanke på spelutbudet är Wii bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag rekommenderar den. Bättre än Wii, dock slår inte spelutbudet 360:s än, men om ett tag lär det göra det. :)Med tanke på spelutbudet är Wii bättre. Wii har typ 5 bra (exlusiva) spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag rekommenderar den. Bättre än Wii, dock slår inte spelutbudet 360:s än, men om ett tag lär det göra det. :)Med tanke på spelutbudet är Wii bättre. Wii har typ 5 bra (exlusiva) spel. Och PS3 har? Sedan är det svårt och jämföra med mig då jag aldrig spelar FPS, så jag tycker att Wii är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Little Big planet SÄKERT bra MGS 4 (5?) Säkert bra Eight days Säkert bra Final Fantasy XIII Säkert bra Final Fantasy Versus XIII Säkert bra Gran Turismo 5 Bra Folklore Hevelny sword Bra Killzone 2 Bra Ratchet & Clank: Tools of Destruction Bra Singstar Bra Resistance 2 Säkert bra Tekken 6 Uncharted: Drakes Fortune Bra dedär kommer jag på nu, vissa har släppts, vissa inte. Vissa suger.. Ps3 är otroligt bra! Och det finns många mer eklusiva spel som också är bra till ps3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Little Big planet SÄKERT bra MGS 4 (5?) Säkert bra Eight days Säkert bra Final Fantasy XIII Säkert bra Final Fantasy Versus XIII Säkert bra Gran Turismo 5 Bra Folklore Hevelny sword Bra Killzone 2 Bra Ratchet & Clank: Tools of Destruction Bra Singstar Bra Resistance 2 Säkert bra Tekken 6 Uncharted: Drakes Fortune Bra dedär kommer jag på nu, vissa har släppts, vissa inte. Vissa suger.. Ps3 är otroligt bra! Och det finns många mer eklusiva spel som också är bra till ps3! Vissa?! Bara fem av spelen är släppta av dem du räknade upp. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Och R&C: ToD är bäst. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Gillar 360 bättre...roligare spel och dessutom är PS3 svindyr -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Gillar 360 bättre...roligare spel och dessutom är PS3 svindyr -.-'Den är lika dyr som en 360 när den var ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
okini Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 ps3 e ju bäst, ja menar den har bäst grafik o pajar inte lätt, bara om man kör över den me en pansarvagn, 360 e ju skit dålig, ja har båda konsollerna, lr hade innan mitt 360 pajade helt. Har dessutom aldrig gillat xbox, köpte de för att ha nåt kul att spela medans ja väntade på ps3, borde skitit i att köpa 360 o lägga ner en massa onödiga pengar på det ja hade ju ps2 då så.. aa 460 suger helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HoTTie_GirL Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Köpte mitt ps3 för kanske 3 veckor sen eller så, en vecka efter Gta IV realesen, köpte konsolen ihop med spelet. När jag kom hem o packade upp, höll den i mina händer, ända ordet jag hade då var "Wow" Den var större än jag trodde men såå himla underbar, wow. Satte igång och allt var bara underbart, Satte igång IV och grafiken slog mig i ansiktet men kunde inte vakna, det var inte sant, så himla dunder snyggt, har aldrig varit en konsol f*n men detta fick mig att bli. Har haft en 360 men usch nä, inget i jämförelse mot denna älskvärda konsolen, Köp ps3 wow. + Blu-ray, underbart att man får det "på köpet" Mycket bra under skalet, processor, grafik m.m. Speldosan, själv älskar jag den. Designen, sjukt snygg. Tysta fläktar, underbart. Bra fläktar, konsolen blir aldrig så varm som 360:n blir. Bra programvaror. Gratis internet, bra playstationstore. - ? Jag är sjukt nöjd med min ps3:a iaf, klart värd 4700kr som min kostade med IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afffe Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 xbox 360 elite äger ut ps3.. större hårddisk än dom flästa bra grafik och alla nya spel kommer till 360 men ps3 har åckså bra grafik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 GTA IV's grafik i Xbox360 och PS3 är så hemskt lika att man borde inte orka jämföra dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.