Gäst Logfan Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Solklart att det ska vara 18! Dock så är det bara REKOMMENDITORER! (Hur i h*lvete stavas det?) Men sedan så skiter ändå alla i åldersgränsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rsmannen Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 18 är lite över drivet borde vara max 16 åraa man åker nästan bara fordon. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Du åker nästan bara fordon och slaktar människor med Motorsåg.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) Asså de e ju typ bara 10 - 16 år som spelar GTA, Men GTA IV kan jag förstå att det e 18 åldergräns på när man köper ''Tjejer'' har dom liksom gjort så det e mer verkligare.. så 10 åringar kanske det inte e det bästa :D Jag vill ha det som F*n men jag får nog inte det för miga farsa å morsa.... Redigerat 22 September 2008 av OrCi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Solklart att det ska vara 18! Dock så är det bara REKOMMENDITORER! (Hur i h*lvete stavas det?) Men sedan så skiter ändå alla i åldersgränsen. *Rekommendation* Det borde inte vara någon åldersgräns alls. PEGI kan dra åt h*lvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Asså de e ju typ bara 10 - 16 år som spelar GTA, Men GTA IV kan jag förstå att det e 18 åldergräns på när man köper ''Tjejer'' har dom liksom gjort så det e mer verkligare.. så 10 åringar kanske det inte e det bästa :D Jag vill ha det som F*n men jag får nog inte det för miga farsa å morsa.... som han sa. Det senaste (GTAIV) E lätt 18 års gräns. Det e 110 % verkligare. 1. Spelet har äntligen slutat se tecknat ut. 2. Man "sätter" på tjejer så ofta man vill. och 3. MYCKET mer droger i detta spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 om du kollar på vad spelet innehåller så är det ganska självklart att man sätter 18årsgräns på spelet <_< våld, sex, droger, "bad language"-... Du Har Helt .. Fel A Ba Skojja Helt Rätt .. Solklart 18 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 18, end of disscution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chomp Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Jag har GTA liberty city stories, vilken äre? 1, 2, elr 3:an? Man fattar ju att det inte är fyran :D Jag tycker att san andreas borde vara 17-16 årsgräns. Lätt att GTA IV är 18. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Jag har GTA liberty city stories, vilken äre? 1, 2, elr 3:an? Man fattar ju att det inte är fyran :D Jag tycker att san andreas borde vara 17-16 årsgräns. Lätt att GTA IV är 18. LCS är bara det det heter, det har inget nummer. Ungefär som med Vice City, då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honda131 Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Ja om man får för sina föräldra så kan man ju köpa det jag har spelat en massa GTA IV (Grand Theft Auto 4) och GTA: SA (Grand Theft Auto: San Andreas) och jag är 10 år spelade GTA: SA när jag var 8 också B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ja om man får för sina föräldra så kan man ju köpa det jag har spelat en massa GTA IV (Grand Theft Auto 4) och GTA: SA (Grand Theft Auto: San Andreas) och jag är 10 år spelade GTA: SA när jag var 8 också B) Du är sååå cool... <_< Jag vill tillägga att jag spelade Postal 2 när jag var 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg