360Xbox Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Jag tycker matte och engelska suger, men typ idrott och bild är skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Bild måste vara det tråkigaste ämnet som finns ._. Men annars älskar jag matte, historia, och SO/NO. Engelska kommer i mitten där någonstans, blir ganska tråkigt när man kan det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 engelska äger stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Sämsta som finns är nog, Engelska och Tyska Allt annat är väl hyfsat roligt. Redigerat 16 Maj 2008 av koblaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Avskyr tyska och matte. Jag tycker inte det är direkt tråkigt att "räkna matte" men lärarens väg att lära ut det är kasst. Bästa ämnet är nog 'Ord och Bild' där man får syssla med animation och dyl. Jag gillar också biologi där man får dissikera/vara ute i naturen och studera saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Kemi & Fysik suger. Redigerat 16 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 matte SUGER men jag äger på det gymnastik <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Matte, engelska, idrott och SO (Geografi) är skoj. Bild och NO suger dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Kemi & Fysik suger. Håller med, men det är mest för att det är så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 De enda ämnena som jag "gillar" är Engelska, Idrott och s.k. Ämnesfördjupning, som i princip är att sitta å tjöta med polarna i 80min medans läraren bara säger till en att prata lite tystare (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag kom på en annan sak som jag avskyr: Slöjd. Vi har 100 minuters slöjd på fredagar. /wrist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Mina favorit ämnen: NO, SO, Matte och Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.