acidfoe Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 (redigerat) Hur mycket vandalisering är det på din skola? Klotter, fönster som är krashade, fråt det allt möjligt. På min skola är det inte så mycket, men vissa gånger kan det vara överfullt med klotter, inte graffiti, utan klotter, över allt. Nåra snubbar som håller till i mitt område . SPL , springer runt och tror att dom är coola o.s.v... Är det mycket " skit " på eran skola? Redigerat 15 Maj 2008 av acidfoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Njaee inte alls mycket. Dörren gick sönder för några dagar sedan bara, någon sprang in i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 I princip ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Nej inget sånt på våran skola, sånt höll man på med i högstadiet ( vandalisering fixa sina egna territorium o.s.v ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 En kompis till mig pajade en lampa idag om det räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 inget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 lite men f.ö är det ganska lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Mycket klotter m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 En del klotter, men för det mesta ganska lungt på min skola ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 vi gjorde shack av sånna plattor man har i taket som man kan ta ner vände varran och vi drog i sönder ett låst skåp. ps kastade in min ko9mpis i en dörr så att glaset gick isönder idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) vi gjorde shack av sånna plattor man har i taket som man kan ta ner vände varran och vi drog i sönder ett låst skåp. ps kastade in min ko9mpis i en dörr så att glaset gick isönder idag Vet du hur dyrt det är att reparera sådant bara för att omogna fjortisar som ni ska låtsas-glädja er för tio sekunder? Redigerat 26 Maj 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.