wubo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 På lektionerna får man ju lyssna på musik och även det på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) vi får ha musik på lektionerna, exempel mp3 eller mobil. Men vi får inte använda mobilen på skoltid, om inte vi lyssnar på musik från den. Inte ens på rasterna? på rasterna får man ju också lyssna på musik. men inte prata i telefon om det inte är ett nödsamtal. Redigerat 17 Maj 2008 av Easton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Vi har aldrig fått ha mobiler. Vi har fått ha mp3-spelare men det fungerade inte så lärarna blev tvugna att införa förbud mot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Mobil och Mp3 egentligen bara på rasterna.. Mobil på lektionerna e lärarna rätt hårda med, dock så låter de flesta lärarna en ha Mp3, då det blir mindre tjöt i klassrummet då >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 nej men i sjuan får vi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Vi får ha telefon på rasterna, på lektioner ska den vara avstängd. Om man håller på med den ändå tar läraren in den. Undantaget är om man väntar ett viktigt samtal eller nåt. MP3 får vi (för vissa lärare) lyssna på när vi läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Japp, fast inte i bibloteket elr lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) Mp3 får vi ha när lärarna inte pratar, och man får lyssna på musik på mobilen (med hörlurar). Om man sms:ar eller annat på mobilen så tar de in den direkt (om det då inte är nödsamtal). Fast det är ok på rasterna. Redigerat 31 Maj 2008 av d1g1t4l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Japp, på de flesta lektioner får vi om vi använder hörlurar eller sätter telefonen på tyst läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 nej, i min skola nu får man inte ha nåt av det men många har det ända (jag me) men ska byta skola nu efter lovet å där vet jag inte. well..well.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Tror inte det. Men använder ändå, kommer f*n aldrig gå till skolan utan min ipod >,> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 min skola har jävligt stränga regler varje morgon samlar dom in mobilerna och vi får tillbaxs dom när vi slutar man får bara ha mobil/mp3/ipod att lyssna på musik på matten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.