Hoppa till innehåll

Jackass


MilliamFh
 Dela

Rekommendera inlägg

att skada sig är väl inte kul, det roliga är att kolla på när någon skadar sig på ett roligt sätt :D

 

kolla på hela denna, bara 2 min:

hefftiga bois

 

skadeglädje kan vara kul, medger jag, men blotta tanken på att de gör det för att vara coola gör det hela pinsamt. det finns en grupp som gör detta bra och oräkneliga fanbois som suger. vill de skada sig själva, k w/e, behöver inte förstöra naturen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Då måste man vara rätt omogen. Var är nöjet med att skada sig?

Omogen? Det är tolvåringar du skriver om. Det är bara löjligt att säga åt tolvåringar att dom är omogna i den åldern.

Nej, det är inte omoget, det är uppenbarligen helt normalt då man är så ung. Jag säger inte att det är bra att skada sig men man bör lägga på minnet att barn är barn, och skall förbli barn tills de blir vuxna.

 

Först och främst borde inte 12-åringar sitta och kolla på Jackass. ( Denna tråd är ett bra exempel varför. )

 

Det står till och med en varningstext som visas ett antal gånger i Jackass videon att man INTE skall försöka härma de livsfarliga stuntsen. Så tycker du att man ska låta 12-åringarna vara "barn" och slå ihjäl sig själva? Ett stort NEJ från min sida. Då kallar jag dem hellre omogna och hoppas att de förstår att det de tänker göra är ren dårskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

hihi många bra förslag.

i dag gjorde mina kompisar och jag några stunts.

Vi gick till en grushåla och hoppa ner för den brantaste och hösgsta höjden.

Oj verkligen jackass >_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...

Idioter kollar ni inte på MTV när det står att man inte ska göra så? (Inget hat eller nått för jag har själv gjort det :lol: men ändå!)

Idiot kollar du inte på tråden när det står att den var gjord 2008? (Inget hat eller nåt för jag har själv gjort det :lol:

men ändå!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

att skada sig är väl inte kul, det roliga är att kolla på när någon skadar sig på ett roligt sätt :D

 

kolla på hela denna, bara 2 min:

haahahahahahahahahahahahahahahahahahashahahahahahahahah så jävla bäst :D :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...