Symptom Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 att skada sig är väl inte kul, det roliga är att kolla på när någon skadar sig på ett roligt sätt :D kolla på hela denna, bara 2 min: hefftiga bois skadeglädje kan vara kul, medger jag, men blotta tanken på att de gör det för att vara coola gör det hela pinsamt. det finns en grupp som gör detta bra och oräkneliga fanbois som suger. vill de skada sig själva, k w/e, behöver inte förstöra naturen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Då måste man vara rätt omogen. Var är nöjet med att skada sig? Omogen? Det är tolvåringar du skriver om. Det är bara löjligt att säga åt tolvåringar att dom är omogna i den åldern. Nej, det är inte omoget, det är uppenbarligen helt normalt då man är så ung. Jag säger inte att det är bra att skada sig men man bör lägga på minnet att barn är barn, och skall förbli barn tills de blir vuxna. Först och främst borde inte 12-åringar sitta och kolla på Jackass. ( Denna tråd är ett bra exempel varför. ) Det står till och med en varningstext som visas ett antal gånger i Jackass videon att man INTE skall försöka härma de livsfarliga stuntsen. Så tycker du att man ska låta 12-åringarna vara "barn" och slå ihjäl sig själva? Ett stort NEJ från min sida. Då kallar jag dem hellre omogna och hoppas att de förstår att det de tänker göra är ren dårskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 hihi många bra förslag. i dag gjorde mina kompisar och jag några stunts. Vi gick till en grushåla och hoppa ner för den brantaste och hösgsta höjden. Vad roligt! Dog ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 hihi många bra förslag. i dag gjorde mina kompisar och jag några stunts. Vi gick till en grushåla och hoppa ner för den brantaste och hösgsta höjden. Oj verkligen jackass >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 cykla in i en vägg det har jag provat och det var inte såå skönt ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jackass gör ju inte bara grejer som gör ont -.- Ta nån pinne och stoppa den innanför byxorna så det ser ut som att du har stånd och sen gå runt på stan och va kaxig mot folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 att skada sig är väl inte kul, det roliga är att kolla på när någon skadar sig på ett roligt sätt :D kolla på hela denna, bara 2 min: 1.14 HJHAHAHAH Haahahahaaaa! Fyfan vad jag skrattade där! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag vet du kan inte göra nåt....Take that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 bli jagad av tjurar och springa för sitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Idioter kollar ni inte på MTV när det står att man inte ska göra så? (Inget hat eller nått för jag har själv gjort det :lol: men ändå!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Idioter kollar ni inte på MTV när det står att man inte ska göra så? (Inget hat eller nått för jag har själv gjort det :lol: men ändå!)Idiot kollar du inte på tråden när det står att den var gjord 2008? (Inget hat eller nåt för jag har själv gjort det :lol: men ändå!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 att skada sig är väl inte kul, det roliga är att kolla på när någon skadar sig på ett roligt sätt :D kolla på hela denna, bara 2 min: haahahahahahahahahahahahahahahahahahashahahahahahahahah så jävla bäst :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.