Lynott Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Tja kan ni rekomendera nån lungn avkopplande låt -.- ? Behöver när jag sover kan inte sova, den ska gå långsamt osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 I princip vilken låt som helst från albumet Awake (passande namn för övrigt (Y) xD) av Secondhand Serenade skulle nog funka :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Allt med Jack Johnson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 <3 Lyssnar alltid på TK när jag vill koppla av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Tja kan ni rekomendera nån lungn avkopplande låt -.- ? Behöver när jag sover kan inte sova, den ska gå långsamt osv...Typ låten i Titanic, ganska lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Agustana - Boston Alex Parks - Mad World Ben Harper - The Drugs Don't Work Byz feat. Amra - Why Do We Always Fight? Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark Enrique Iglesias - Hero Fort Minor - Where'd You Go? Goo Goo Dolls - Iris(Acoustic) Joshua Radin - Closer Lucia Silvas - Nothing Else Matters Magnus Uggla - Första Gången REM - Everybody hurts Simon & Garfunkel - Sound of Silence Switchfoot - You Terence Jay - One Blood Hawthorne Heights - Ohio is for Lovers(Acoustic) In This Moment - When the Storm Subsides Jimmy Eat World - Hear You Me The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel Chester See - God Damn, Your Beautiful Min Playlist om jag har musik när jag sover :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Slipknot - wait and bleed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) <3 Lyssnar alltid på TK när jag vill koppla av. njaah,passar inte särskilt bra enligt mig :) f*n vad jag älskar att lyssna på den här låten innan jag sover.Ursäkta för att de andra pratar,men så är videon.Man ska ju självklart lyssna utan det :). Redigerat 19 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Eric Clapton - Tears in heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Har tänkt mer nu, en gittar låt skulle kanske vara skön typ som hey där delilja asså artistisk gittar ( VET INTE VAD DET HETER OMG ) he ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 wish you were here och shine on you crazy diamond med pink floyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Den här brukar jag lyssna på när jag försöker slappna av ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.