Hoppa till innehåll

Runescape Eller Tibia?


Gäst Aso100

Runescape & Tibia  

115 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tibia =)

Går f*n inte ens spela rs :s

 

Ye och tibia har 4593,6 miljarder spelare.

Så 80% av jordens befolkning spelar Tibia?

 

Nej, 765% av jordens befolkning spelar tibia.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tibia =)

Går f*n inte ens spela rs :s

 

Ye och tibia har 4593,6 miljarder spelare.

 

Så 80% av jordens befolkning spelar Tibia?

 

Nej, 765% av jordens befolkning spelar tibia.

 

Nej... för 1% är 45 936 000 000, så det är lite mer än 765%

Btw så är 65 000 000 1% av världens befolknings (om det är 6,5 miljarder).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok vi säger så här. tycker man om mmorpg så kan man vända sig till wow elelr liknande spel som warhammer eller nått. Jag går inte efter grafik när det gäller spel,men! När jag väl ville se hur spelet tibia fungerade så satt jag nästan o växte ihop med stolen för jag inte förstog vad man skulle göra! :/. RUNESCAPE har iallafall en guide för nybörjare och man fattar nästan direkt vad som gäller och ska göras.

Själv har jag spelat runescape sen release och är fortfarande nöjd med spelet och kan inte vända mig ifrån det ändå jag skulle ha korta pauser o så.

Det var väll lite taskigt gjort av jagex o remova pk systemet som alla vi älskade (tror jag iaf) men!

Som ni ser så kommer vi närmare o närmare gamla pking systemet hela tiden genom att massa folk slutade spela och har postat fullt i forumet om pk osv... orkar inte skriva mer nu så men jaja det är ett spel. du avgör vad du vill spela!

 

<3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...