purjo Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Coca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna! Snacka om att ta ordet ur munnen på mig! :o håller med till 100% (Y) Sockret och koffeinet är ju så underbart :rolleyes: Och lightprodukterna suger app**g. Åh, Coca-Cola <3 Fast jag håller inte riktigt med dig Dave när du säger att anda cola-sorter går lika bra, jag har enormt svårt för att dricka t.ex. Pepsi eller ICAs Cola, smakar inte alls gott. fast sen så finns det en dryck som är godare än alla andra, dock ingen "läsk"(otroligt fult ord imo) och där är, Kaffe<3 Det under är bara ett test för ett FF-plugin ---------------- Now playing: Sabaton - Purple Heart via FoxyTunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Fanta nånting ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Hatar Willys coca cola, pepsi är bästa colaläsken, perfekt sötma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Coca Cola, alla sorter går bra. :P Gillar bara den från Coca cola company, inga andra xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Coca-Cola normal är väl godast men tycker väldigt mkt om Coca-Cola Light (med aspartam) Pepsi Max, pepsi, sen går nästan vilken läsk som helst bra. glömde schweppes och tonic :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag älskar Coca-Cola tyvärr har jag fått halsbränna av det den senaste tiden, vet inte varför.. Borde kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Allergisk? Pepsi/Pepsi Max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Allergisk? Pepsi/Pepsi Max. Jag tror inte det, har druckit massor med liter genom åren men när jag var på Cypern drack jag lite mer än vanligt och sen dess har jag fått halsbränna av det. Jättejobbigt med tanke på att jag älskar Coca cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Din hals har blivit "soar" och du borde dra ner på kolsyrad dricka på ett tag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Det tänkte jag också på men det har vart såhär i ett par månader nu trots att jag inte druckit speciellt mycket läsk så jag tvekar på om det verkligen är felet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ok, det ska jag prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.