zkAro Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 COCA COLA ELLER PEPSI DET ÄR TYP INGEN SKILNAD Det är ju en väldig stor skillnad. Pepsi smakar avloppsvatten och borde kallas för Pepshit. Coca Cola smakar ju gudomligt! Tycker själv Pepsi är godare. Eller jag vet inte, båda är iaf två väldigt goda läsker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Drack precis nån jävla äcklig vaniljläsk. Blä. :yucky: En god nyhet är att DE HAR VANILLA COKE PÅ CITYGROSS OH MY FUCKIN GOD VANILLA MATHAFUCKIN COKE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Drack precis nån jävla äcklig vaniljläsk. Blä. :yucky: En god nyhet är att DE HAR VANILLA COKE PÅ CITYGROSS OH MY FUCKIN GOD VANILLA MATHAFUCKIN COKE. Ey älskling, köp och skicka till mig? <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 trocadero är väll ganska okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Trocadero Root Beer Monster Portello Monster Mountain Dew :) Alldrig smakat Vanilla coke smakar den typ cola med vanilj? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Trocadero Root Beer Monster Portello Monster Mountain Dew :) Alldrig smakat Vanilla coke smakar den typ cola med vanilj? :P Ja, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Trocadero Root Beer Monster Portello Monster Mountain Dew :) Alldrig smakat Vanilla coke smakar den typ cola med vanilj? :P Det smakar som cola med vaniljglass, men med cola färg och vanlig läsk konsistens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Det är en cola som är smaksatt med vaniljglass typ. Som en random Fanta ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Vita Cola givetvis :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Jag gillar Coca Cola, men inte lika mycket som Pepsi, fast det gillar jag inte lika mycket som ÖL... Vilken inte är en läsk :huh:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Jag gillar Coca Cola, men inte lika mycket som Pepsi, fast det gillar jag inte lika mycket som ÖL... Vilken inte är en läsk :huh: . omg en 13 åring som dricker öl vad kool du e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.