Rovarkungen Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Sockerdricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 trocadero,pepsi,coca cola, nygårda sockerdricka (tror den hette så),äppel-cider och förresten! min farsar farfar kom på receptet till trocadero och jag talar sanning.Nej det var jag. Ingredienser Kolsyrat vatten Socker Råsaft av äpple och apelsin Aromämnen Citronsyra Fosforsyra Konserveringsmedel E 211 Koffein :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 trocadero,pepsi,coca cola, nygårda sockerdricka (tror den hette så),äppel-cider och förresten! min farsar farfar kom på receptet till trocadero och jag talar sanning.Nej det var jag. Ingredienser Kolsyrat vatten Socker Råsaft av äpple och apelsin Aromämnen Citronsyra Fosforsyra Konserveringsmedel E 211 Koffein :rolleyes: You forgot da secret ingredient. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 trocadero,pepsi,coca cola, nygårda sockerdricka (tror den hette så),äppel-cider och förresten! min farsar farfar kom på receptet till trocadero och jag talar sanning. Nej det var jag. Ingredienser Kolsyrat vatten Socker Råsaft av äpple och apelsin Aromämnen Citronsyra Fosforsyra Konserveringsmedel E 211 Koffein :rolleyes: You forgot da secret ingredient. B) Juste! Sperman från 37 olika kossor, sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 trocadero,pepsi,coca cola, nygårda sockerdricka (tror den hette så),äppel-cider och förresten! min farsar farfar kom på receptet till trocadero och jag talar sanning. Nej det var jag. Ingredienser Kolsyrat vatten Socker Råsaft av äpple och apelsin Aromämnen Citronsyra Fosforsyra Konserveringsmedel E 211 Koffein :rolleyes: You forgot da secret ingredient. B) Juste! Sperman från 37 olika kossor, sry. Sperma från kossor? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 trocadero,pepsi,coca cola, nygårda sockerdricka (tror den hette så),äppel-cider och förresten! min farsar farfar kom på receptet till trocadero och jag talar sanning. Nej det var jag. Ingredienser Kolsyrat vatten Socker Råsaft av äpple och apelsin Aromämnen Citronsyra Fosforsyra Konserveringsmedel E 211 Koffein :rolleyes: You forgot da secret ingredient. B) Juste! Sperman från 37 olika kossor, sry. Sperma från kossor? o.O Lol, tjurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Mjölk är min favoritläsk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Mjölk är min favoritläsk :) Jävla gött asså (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 trocadero,pepsi,coca cola, nygårda sockerdricka (tror den hette så),äppel-cider och förresten! min farsar farfar kom på receptet till trocadero och jag talar sanning. Nej det var jag. Ingredienser Kolsyrat vatten Socker Råsaft av äpple och apelsin Aromämnen Citronsyra Fosforsyra Konserveringsmedel E 211 Koffein :rolleyes: You forgot da secret ingredient. B) Juste! Sperman från 37 olika kossor, sry. Sperma från kossor? o.O Lol, tjurar. Ojdå, glömde jag ironi tagsen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Jolt Coca cola Pucko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Jolt Coca cola Pucko. pucko är ingen läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Jolt Coca cola Pucko. pucko är ingen läsk Om man sätter det i en Soda Streamer så är det det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.