ajar Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 (redigerat) http://images.dlink.com/caseStudies/drPepper_Main.gif Vad jag vet är jag en av de få som verkligen gillar Dr.Pepper där jag bor. Jag har ju en förkärlek till allt som har med körsbär å göra. :) Redigerat 25 Juni 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Vanlig fanta ftw! Dr.Pepper är också jäkligt najs. Fy s*tan vad jag avskydde den där jäkla Coca Cola Vanilla! Fick f*n kväljningar av skiten o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Coca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Coca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna! Snacka om att ta ordet ur munnen på mig! :o håller med till 100% (Y) Sockret och koffeinet är ju så underbart :rolleyes: Och lightprodukterna suger app**g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 coca-cola är en helig dryck. vet nån var man kan få en j*vla massa COCA-COLA för extremt lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Coca-Cola FTW!!!! sockret och koffeinet! åh det är så underbart!!! andra cola sorter går bra så länge de innehåller koffein och socker. hata lightprodukterna!Älslar också koffein, socker och kokain tillsammans! <33333333333333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 VI HAR INGEN COLA HEMMA JAG DÖR!!! :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Då blir det min härliga uppgift att informera dig om att jag dricker cola just nu :'D Nåväl, let's go back till topic nu kanske ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Vanlig hederlig Coca-Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Drack en äcklig fanta smak idag usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 http://images.dlink.com/caseStudies/drPepper_Main.gif Vad jag vet är jag en av de få som verkligen gillar Dr.Pepper där jag bor. Jag har ju en förkärlek till allt som har med körsbär å göra. :) den är god! den luktar himelskt<3 sen gillar jag cola och cola med vaniljsmák Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 (redigerat) till soda stream så finns det äppel smak, den är god, sen fanta exotic thrill är också nice sen får man ju inte glömma vanlig hederlig cola Redigerat 13 Juli 2008 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.