Dave37 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 hur f*n kan man gilla fanta? den smakar bara sött och tillgjort. smaktillsatser och annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 hur f*n kan man gilla fanta? den smakar bara sött och tillgjort. smaktillsatser och annat skit.Rcyker jag inte, smakar hur gott som helst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) champis Redigerat 8 Augusti 2008 av Glassgubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Glömde Jolt, som är världens godast läsk. äger all annan läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.Jag får också halsbränna ibland beror det på cola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.Jag får också halsbränna ibland beror det på cola? nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.Jag får också halsbränna ibland beror det på cola? Kan göra det om du får det någon minuter efter du börjat dricka.. Precis som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ingen som gillar Trocadero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Brukar oftast dricka Ramlösa Skogshallon eller Ramlösa Granatäpple. Men dom få gångerna jag köper läsk så brukar jag köpa Coca Cola Vanilla eller Rootbeer (15:- per burk :blink:) på en liten lokal kiosk som importerar från USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Vart kan man få tag på Mountain Dew? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag kan då få tag på det i samma kiosk, dom importerar Mountain Dew också. Beror ju på vars du bor och hur långt du vill åka för att för tag på ett par stycken ;) Kan ju även skickas antar jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ingen som gillar Trocadero?Trocadero ftw, ubergott aswell :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.