Winjaaa Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Finns det nån bra sida där man kan köpa mobilspel. Jag vill inte ha som jamba som man ska betal 50 kr elr nått per månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag vet hur man kan fixa gratis :P gå in på google på din mobil, sök sen på gamejump, sen där på sidan finns det 5000 spel så kan du ladda ner gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Java finns det väl okså på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 www.zedge.com fast man måste registrera sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Finns det nån bra sida där man kan köpa mobilspel. Jag vill inte ha som jamba som man ska betal 50 kr elr nått per månadUnder mobiltjänster i menyn finns det en del: http://www.fuska.se/mobiltjanster/mobilt.php?val=06 och http://www.fuska.se/mobiltjanster/massor_av_javaspel.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 www.getjar.com är gratis och man behöver inte registrera sig, jag rekomenderar starkt dropOff http://www.getjar.com/products/1004/dropOff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 mobile9.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Jag vet hur man kan fixa gratis :P gå in på google på din mobil, sök sen på gamejump, sen där på sidan finns det 5000 spel så kan du ladda ner gratis.. Måste man vara medlem? Redigerat 4 Juni 2008 av X3RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag vet hur man kan fixa gratis :P gå in på google på din mobil, sök sen på gamejump, sen där på sidan finns det 5000 spel så kan du ladda ner gratis.. Måste man vara medlem? Nej, det är bara att börja ladda ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 jamba.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Finns det nån bra sida där man kan köpa mobilspel. Jag vill inte ha som jamba som man ska betal 50 kr elr nått per månad jamba.se lyckat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Finns någon sida utan reklamspel? Man måste köra WAP, och det är grisdyrt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.