Hoppa till innehåll

Allvarlig Talat! Skärpning!


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Aldrig

jag vet, min lillebrosa är 97;a det är dels darför jag tar detta ganska allvarligt. Det var han som gjorde denna användare, han hade den typ i en månad eller så sen fick jag den.

Så får man väll inte göra? Om jag inte har fel.. Alltså att ge nån sin användare..

Och du nu inte är 97 och inte heter krille (efter som din lille bror heter det) så kan du ju byta namn, och kom inte och säg att du inte vet hur man byter namn..

 

Jag vet hur man byter namn, men jag har haft detta namn ganska länge så om jag bara byter så där kommer jag glömma bort det nya namnet. Så i sådana fall gör jag det senare.

Omg, du byter ju visningsnamn inte användarnamn, försök inte med undanflykter. -_-

 

jag försöker inte med nåra undanflykter, oh, bra men var byter man det då?

 

Du är 96:a, inte 95:a, hur kan du vara 13?

 

OnT: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...ODE=dname_start

Byt nu inte till något som har med 1995 att göra för jag har tagit reda på exakt vem du är, vart du bor m.m och jag kan försäkra er om att han inte är 95:a sedan så har han ju angett att han är född 1996 på presentationen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

jag vet, min lillebrosa är 97;a det är dels darför jag tar detta ganska allvarligt. Det var han som gjorde denna användare, han hade den typ i en månad eller så sen fick jag den.

Så får man väll inte göra? Om jag inte har fel.. Alltså att ge nån sin användare..

Och du nu inte är 97 och inte heter krille (efter som din lille bror heter det) så kan du ju byta namn, och kom inte och säg att du inte vet hur man byter namn..

 

Jag vet hur man byter namn, men jag har haft detta namn ganska länge så om jag bara byter så där kommer jag glömma bort det nya namnet. Så i sådana fall gör jag det senare.

Omg, du byter ju visningsnamn inte användarnamn, försök inte med undanflykter. -_-

 

jag försöker inte med nåra undanflykter, oh, bra men var byter man det då?

 

Nyss sa du ju att du visste hur man byter namn, alltså borde du veta vart man gör det, sen frågar du om det. -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...