Blitzcat Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 MVG i alla SO-ämnen, G i två ämnen, resten VG. Hade dock inte musik och teknik föra terminen, vilket jag tror att jag kommer få MVG i. Lär också höja mig i en del ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 mvg i alla so ämnerna resten vg och g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 mvg i alla so ämnerna resten vg och gDu menar väl mvg i so? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 mvg i alla so ämnerna resten vg och gDu menar väl mvg i so? -.- Samhällsorienterade ämnen.Religion. Geografi. Historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) mvg i alla so ämnerna resten vg och g Du menar väl mvg i so? -.- Samhällsorienterade ämnen.Religion. Geografi. Historia. Samhällskunskap ingår väl också som ett ämne i SO ämnena? Redigerat 2 Mars 2009 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 KOmmer int ihåg om jag skrivit innan, Har MVG i: Matte NO(x3 Ke, Fy, Bi) SO(x3 Ge, Sam, Hi) Engelska Idrott Musik Tyska(Bläh) Har VG i: SO Religion(Bläh) Svenska Teknik Slöjd Bild Hemkunskap(Usch) 295p efter ett borträknat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 mvg i alla so ämnerna resten vg och g Du menar väl mvg i so? -.- Samhällsorienterade ämnen. Religion. Geografi. Historia. Samhällskunskap ingår väl också som ett ämne i SO ämnena? Stämmer, mitt fel, blev lite bortförvirrad när jag skrev Samhällsorienterade ämnen tidigare. SO inkluderar: Religion. Geografi. Historia. Samhällskunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 (redigerat) matte - G Svenska - G Engelska - ?? (får se senare) Idrott - VG Hemkunskap - G (snart VG) Musik - VG (Ingen Musik i 8an) Bild - G (Blir Bättre XD) ------------------------------------ SO -Religon - G -Historia - G -Geografi - G -Samhällskunskap - G ------------------------------------- NO - KEMI - G - Fysik - G - Biologi - G --------------------------------------- Slöjd - G Redigerat 27 Mars 2009 av Piggybank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Vet bara 4 ämnen än så länge.. Matte - G Engelska - G Svenska - G SO - G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Vet bara 4 ämnen än så länge.. Matte - G Engelska - G Svenska - G SO - G Jadu ;) Det ser ju ljust ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 jag tycker G inte är så farligt. Alla säger att det är stadiga G också, så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) jag tycker G inte är så farligt. Alla säger att det är stadiga G också, så :)Lol, "stadigt G" räknas inte mer än något annat G ;) Det är G, vilket säger att du inte presterar. VG är väl att sikta på i ditt fall? Eller du kanske är typen som måste kämpa för G? Redigerat 9 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.