Aircondition Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 MVG i bild, engelska, historia, kemi och svenska. VG i resten förutom idrott som var G. Har ändå inte pluggat överdrivet mycket den här terminen, blir alltid att man sitter där en dag innan proven och får läsa in allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Typ IG i 9 ämnen då är alla kärnämnen inräknade, sen G i dom andra. Blev jätte nöjd, förra året fick man ju minst 3 VG och G i resten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 6 VG Biologi, hemkunskap, idriott, Samhälle, religion, historia Resten G Alltså 190 poäng, sämst =< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 4 VG, 1 MVG, resten G Betygen jag BORDE fått / kommer få. 4VG 2-3 MVG, resten G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 5vg och resten g, fast lärarna är snåla som f*n med betygen när vi får dom för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 5vg och resten g, fast lärarna är snåla som f*n med betygen när vi får dom för första gången.Dom kommer att vara snåla med betygen tills erat sista i nian.. :'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. f*n då skulla jag haft 11 laxar nu(om jag inte höjer mig, en termin kvar ju) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag kan väl lägga upp mina betyg, fastän jag bor i Finland :) Vi får en siffra i varje ämne (4-10) och så kan man räkna ett medeltal utav det. 4 = underkänt 5 = hjälpligt 6 = dåliga kunskaper 7 = nöjbart 8 = goda kunskaper 9 = berömligt 10 = utmärkt Mitt betyg Uppförande 9 (Räknas inte med i medeltalet) Svenska 10 Engelska 10 Finska 9 Tyska 9 Matematik 9 Biologi 9 Geografi 9 Historia 9 Religion 9 idrott 8 (ffs, vi fick ny lärare hade 9 förut, j*vla skit lärare) Slöjd 9 (10 incoming :D) Fysik 9 Kemi 9 Det var väl allt tror jag... Så mitt medeltal är: 9.1 PS. Vi får betyg redan i 4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Lärarna fick för sig att sänka i princip alla mina betyg, eftersom dem skulle sätta dem nu. Betygen de hade pratat om var det jag kunde uppnå nu DENNA terminen. GAH- MVG Franska. VG Svenska SO+ Idrott+ Hemkunskap+ Spanska C-språk+ Fysik Kemi+ Biologi Engelska+ G Matte(Jag har inte gjort något denna terminen, därför fick jag G) Teknik Musik Slöjd, - textil. Sedan i 6 av VG ämnena var + på, dem ville inte sätta MVG första terminen, så denna terminen som kommer, har jag 7 garanterade MVG om jag fortsätter i samma takt tydligen. EDIT; skrev upp mina VG, skriver nu också vilka det var ett + på (så nära MVG jag kunde få, men fick ej MVG p.g.a. att jag går i åttan.) Redigerat 11 Januari 2009 av Mangekyoucake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 pweh Fick mina första betyg nyss och G i allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 g i det mesta för min del:) inga ig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Tillräckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.