Simple Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 280 poäng fick jag. Känns ganska surt då jag vet att jag kunde fått mycket mer om det inte vore för alla lärarbyten. Vi bytte hela tiden på kemi, fysik, teknik, biologi och matte. Och inte skulle jag fått bättre betyg :P Jaha? Fattar inte heller poängen med hans inlägg.. Hmm; jag fick 165 poäng. :) Allt tack vare skolk. Skolk, skolk och skolk. Skulle haft MINST 250 poäng annars. Fick mvg på alla dom nationella proven. Samt alla inlämningar och prov fick jag mer än VG på, ibland mvg. Då var det inte så värst smart att skolka, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Till jul får jag betyg, ajl påvn jo ål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Till jul får jag betyg, ajl påvn jo ål! Nej, betyg får du inte. Du får snarare omdömen, såvida du inte går i Årskurs 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag börjar årskurs 8 efter sommaren, så jo, jag får betyg till jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Höjde mig från 165 till 185. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag börjar årskurs 8 efter sommaren, så jo, jag får betyg till jul. Men du är ju bara tolv år.. Hur fan kan du börja 8:an då? Såvida du inte hoppa över en klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 280 poäng fick jag. Känns ganska surt då jag vet att jag kunde fått mycket mer om det inte vore för alla lärarbyten. Vi bytte hela tiden på kemi, fysik, teknik, biologi och matte. Och inte skulle jag fått bättre betyg :P Jaha? Fattar inte heller poängen med hans inlägg.. Hmm; jag fick 165 poäng. :) Allt tack vare skolk. Skolk, skolk och skolk. Skulle haft MINST 250 poäng annars. Fick mvg på alla dom nationella proven. Samt alla inlämningar och prov fick jag mer än VG på, ibland mvg. Då var det inte så värst smart att skolka, eller hur? Fan, har ingen sån "no-shit-sherlock"-bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag börjar årskurs 8 efter sommaren, så jo, jag får betyg till jul. Men du är ju bara tolv år.. Hur fan kan du börja 8:an då? Såvida du inte hoppa över en klass. Jag hoppade över dagis. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag börjar årskurs 8 efter sommaren, så jo, jag får betyg till jul. Men du är ju bara tolv år.. Hur fan kan du börja 8:an då? Såvida du inte hoppa över en klass. Jag hoppade över dagis. Typ. Okej, nice för dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 280 poäng fick jag. Känns ganska surt då jag vet att jag kunde fått mycket mer om det inte vore för alla lärarbyten. Vi bytte hela tiden på kemi, fysik, teknik, biologi och matte. Och inte skulle jag fått bättre betyg :P Jaha? Fattar inte heller poängen med hans inlägg.. Hmm; jag fick 165 poäng. :) Allt tack vare skolk. Skolk, skolk och skolk. Skulle haft MINST 250 poäng annars. Fick mvg på alla dom nationella proven. Samt alla inlämningar och prov fick jag mer än VG på, ibland mvg. Då var det inte så värst smart att skolka, eller hur? Fan, har ingen sån "no-shit-sherlock"-bild. Ajdå, hörru. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag börjar årskurs 8 efter sommaren, så jo, jag får betyg till jul. Men du är ju bara tolv år.. Hur fan kan du börja 8:an då? Såvida du inte hoppa över en klass. Jag hoppade över dagis. Typ. Okej, nice för dig :) Hoppade över dagis?? alla ska gå i samma klass om man inte är överbegåvad man kan inte Hoppa över dagis man väljer bara att inte gå om du menar 6-års så får man vara hemma medans (klasskamraterna) är där och vänta 1 år tills du börjar 1:an man kan inte hoppa över xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag börjar årskurs 8 efter sommaren, så jo, jag får betyg till jul. Men du är ju bara tolv år.. Hur fan kan du börja 8:an då? Såvida du inte hoppa över en klass. Jag hoppade över dagis. Typ. Okej, nice för dig :) Hoppade över dagis?? alla ska gå i samma klass om man inte är överbegåvad man kan inte Hoppa över dagis man väljer bara att inte gå om du menar 6-års så får man vara hemma medans (klasskamraterna) är där och vänta 1 år tills du börjar 1:an man kan inte hoppa över xD To..much...fucking..p12-ness...for..my..brain.......cant...take..it...anymore.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.