5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Men i princip alla lärare är så, man måste vara en vettig lydig person. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Har VG i snitt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Har VG i snitt i alla fall.Haha jag med, Kitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Fick 225 poäng när jag gick ut nian. Nu, efter första året i gymnasiet, ser mina betyg ut såhär: 6 MVG (Engelska A, Ellära A, Elektronik grundkurs, Datorkommunikation, Persondatorer, Datorkunskap A) 4 VG (Estetisk verksamhet - Digital bild, Idrott och Hälsa A, Svenska A, Elkunskap A) 1 G (Matematik A) Inte illa pinkat. Jag börjar tvåan i höst. Som ni säkert förstått efter att ha läst ämnena, går jag Elprogrammet med inriktning Datorteknik. Redigerat 11 Juli 2010 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Just nu går det sämst för mig i skolan 0 MVG 2 VG ? G 5 IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Bild - VG Engelska - MVG Hem- och konsumentkunskap - G Idrott och hälsa - MVG Matematik - MVG Moderna språk, språkval, B-språk; Franska - MVG Moderna språk, språkval, C-språk; Spanska - MVG Biologi - VG Fysik - VG Kemi - MVG Teknik - VG Samhällsorienterande ämnen - MVG (VG i Samhällskunskap) Slöjd - VG Svenska - MVG Musik - G 6 VG + 10 MVG = 290 om jag inte räknat fel? Jag fick ta bort mina två sämsta betyg då jag läste två moderna språk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Bild - VG Engelska - MVG Hem- och konsumentkunskap - G Idrott och hälsa - MVG Matematik - MVG Moderna språk, språkval, B-språk; Franska - MVG Moderna språk, språkval, C-språk; Spanska - MVG Biologi - VG Fysik - VG Kemi - MVG Teknik - VG Samhällsorienterande ämnen - MVG (VG i Samhällskunskap) Slöjd - VG Svenska - MVG Musik - G 6 VG + 10 MVG = 290 om jag inte räknat fel? Jag fick ta bort mina två sämsta betyg då jag läste två moderna språk :) Om mina ögon inte misstar så har du 8 MVG, 270 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
3235 Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Bild G Tyska VG Engelska VG Idrott G Matte VG Musik VG Biologi VG Fysik MVG Kemi MVG Geografi VG Historia MVG Religionskunskap VG Slöjd VG Svenska VG Teknik MVG Det är typ betygen jag hade sista terminen i åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Om mina ögon inte misstar så har du 8 MVG, 270 poäng "Samhällsorienterande ämnen - MVG (VG i Samhällskunskap)"Alltså: Historia - MVG Geografi - MVG Religion - MVG Samhällskunskap - VG Redigerat 14 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Om mina ögon inte misstar så har du 8 MVG, 270 poäng "Samhällsorienterande ämnen - MVG (VG i Samhällskunskap)"Alltså: Historia - MVG Geografi - MVG Religion - MVG Samhällskunskap - VG Man söker väl ändå in med de 16 bästa betygen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Ja, det gör man. Vad är din poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jaha. nevermind då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.