Johnossi Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag läste ju 18 ämnen hivee. Två språk. Alltså försvann mina två sämsta (2 G'n.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rickard Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag fick MVG+ på allt ferutom på engelska där fick jag VG+ :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag läste ju 18 ämnen hivee. Två språk. Alltså försvann mina två sämsta (2 G'n.)Ja, jag märkte det, men du var så kryptisk med att skriva ut alla naturämnen men bara två samhällskunskapämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rickard Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Matte - MVG+ Engelska - VG+ Svenska - MVG+ Franska - MVG+ Biologi - MVG- Kemi - MVG Fysik - MVG+ Teknik - VG+ SO - MVG- Idrott- MVG+ Slöjd - VG+ Hemkunskap- MVG- :P : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Matte - MVG+ Engelska - VG+ Svenska - MVG+ Franska - MVG+ Biologi - MVG- Kemi - MVG Fysik - MVG+ Teknik - VG+ SO - MVG- Idrott- MVG+ Slöjd - VG+ Hemkunskap- MVG- :P : Vad går du i för klass? Föga troligt att någon som är 12 år redan har betyg, och redan så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Han ska nog börja 6:an eller 7:an eftersom han är 12(Kanske blir 13) Man får inte betyg i 6:an eller 5:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Kan ni som inte har betyg än sluta gissa era betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Matte - MVG+ Engelska - VG+ Svenska - MVG+ Franska - MVG+ Biologi - MVG- Kemi - MVG Fysik - MVG+ Teknik - VG+ SO - MVG- Idrott- MVG+ Slöjd - VG+ Hemkunskap- MVG- http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/Untitled-2-1.jpg fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Alla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Alla MVG första året på NV. Håller tummarna för nästa. :)Samma här. På båda punkterna. :DKlassen jag går i har dock en matteprofil, men det är en NV-klass. Redigerat 14 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Fan vad sweet Mumto och Mezox :) jag blir imponerad på riktigt när jag hör/ser att folk har epic betyg :lol: En jag känner gick ut nian med 320 poäng och hon vinner den här svenska samhällsorienteringen som gör att hon får gå på nobelmiddagen med kungafamiljen. Hon har vunnit den alla år sedan sexan har jag för mig. Coolish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 En tjej i min klass hade 310 poäng i julbetygen, sen började hon hänge med några andra i min klass så sjöng dom direkt på en termin :/ Men en annan fick 320 poäng, och hon har startat företag nu fan ;) Kläder av naturmaterial och bra betalda arbetare nere Indien. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.