WishCookie Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Srry menade 8an förra terminen :DMhhhmmmm :D Har du inga MVG eller fler VG? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Mhhhmmmm :D Har du inga MVG eller fler VG? :oSom sagt jag är sjukt lat, pluggade knappt något alls den där terminen men jag lär få bättre betyg den här gången ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 (redigerat) De kurser jag avslutat hitintills, på NV med musikinriktning: Matte A - MVG Matte B - MVG Matte C - MVG Matte D - MVG Kemi A - MVG Kemi B - MVG Fysik A - VG Biologi A - MVG Svenska A - VG Svenska B - MVG Engelska A - MVG Engelska B - MVG Historia A - MVG Naturkunskap A - MVG Idrott och hälsa A - VG Spanska steg 3 - MVG Spanska steg 4 - MVG Estetiskt val: Musik - MVG Ensemble A - MVG Gehör och Musiklära A - VG Musik och Kommunikation - MVG Sceniskt musikprojekt - MVG Snart går jag ut trean och får då också Religion A, Samhällskunskap A, Matte E, Fysik B, Biologi B och Projektarbete. Får se hur det går :o Redigerat 23 Maj 2011 av kola_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 (redigerat) Idrott - G Engelska - MVG Svenska - MVG Matte - VG Religion - VG Geografi - G Samhällskunskap - VG Kemi - VG Fysik - G Teknik - VG Historia - VG Hemkunskap - VG Biologi - VG Spanska - VG Musik - VG Det läskiga är att jag gör fan ingenting. Har kanske spenderat en timma på skolan hemma denna termin. Och skolkar ibland osv ._. Kanske bara är smart generellt för det känns som om jag kan allt redan innan så vill alltid göra proven innan alla typ... Fast om jag orkade mer så skulle nog alla vg gå upp till mvg... Redigerat 23 Maj 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Kemi - G Bild - G Fysik - VG Biologi - VG Engelska - VG/MVG Geografi - VG Historia - VG Idrott/Hälsa - G Matte - G Spanska - IG/G Musik - G Religion - G/VG Samhällskunskap - G/VG Slöjd - G Svenska - G/VG Teknik - G Inget att vara stolt över men jag kom ändå in på mitt gymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Idrott - GEngelska - MVGSvenska - MVGMatte - VGReligion - VGGeografi - GSamhällskunskap - VGKemi - VGFysik - GTeknik - VGHistoria - VGHemkunskap - VGBiologi - VGSpanska - VGMusik - VG Det läskiga är att jag gör fan ingenting. Har kanske spenderat en timma på skolan hemma denna termin. Och skolkar ibland osv ._. Kanske bara är smart generellt för det känns som om jag kan allt redan innan så vill alltid göra proven innan alla typ... Fast om jag orkade mer så skulle nog alla vg gå upp till mvg...Det där känner jag igen, det skulle nog se ut ungefär sådär för mig med om jag slappade genom skolan. Skillnaden här är väl att jag anstränger mig utav bara helvete också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Det där känner jag igen, det skulle nog se ut ungefär sådär för mig med om jag slappade genom skolan. Skillnaden här är väl att jag anstränger mig utav bara helvete också :PSkryt lite mer va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Skryt lite mer va? Vaddå? Att han anstränger sig för att få bra betyg? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Vaddå? Att han anstränger sig för att få bra betyg? :PGlömde läsa det du skrev unders. Trodde han ville retas haha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Jaha lol xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Skryt lite mer va?Tja, att jag har lätt att lära är knappast något jag kan hjälpa, samtidigt som de förstås inte är något jag har direkt förtjänat, det är ju mest tur. Men ja, jag har ansträngt mig också och det tycker jag är något jag har mer rätt att vara stolt över ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 (redigerat) 19 g 10 vg 1 mvg 3 ig Har inte pluggat till något prov allt för mycket och kan inte säga att jag tagit skolan väldigt seriöst. Edit: Fick vg istället för g på den sista kursen som jag fick betyg i! /o/ Redigerat 27 Maj 2011 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.