DiRtY Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 tja jag är på jakt efter ett videoredigerings program där man kan lägga till special effekter, typ lasersvärd, skott och sånt. så e det nån som vet nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) Adobe After Effects Jag gör alla möjliga effekter i det programmet ;) AE is THE shit om du ska göra riktiga digitala effekter. Redigerat 24 Maj 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Finns en tråd på sida 2 i Dator-forumet som jag har svarat i :) http://www.fuska.se/forum/Videoredigering-t105401.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Sony Vegas, ladda ner trial-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Adobe After Effects Jag gör alla möjliga effekter i det programmet ;) AE is THE shit om du ska göra riktiga digitala effekter. ok så Adobe After Effects är ett program, kan du länka till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Adobe After Effects Jag gör alla möjliga effekter i det programmet ;) AE is THE shit om du ska göra riktiga digitala effekter. ok så Adobe After Effects är ett program, kan du länka till det? sigh... http://www.google.com/search?hl=en&q=A...Search&aq=f Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Adobe After Effects Jag gör alla möjliga effekter i det programmet ;) AE is THE shit om du ska göra riktiga digitala effekter. ok så Adobe After Effects är ett program, kan du länka till det? sigh... http://www.google.com/search?hl=en&q=A...Search&aq=f ok provade sotn vegas, tyckte det var svårt att hantera, och aboe effects kostar ju. Finns en tråd på sida 2 i Dator-forumet som jag har svarat i :) http://www.fuska.se/forum/Videoredigering-t105401.html provade visionlab men det gick ju inte att lägga in några filmer i det, försökte att lägga in halo wars trailers (som har gått med de andra prigramamen men det gick inte. men håller på med sony vegas nu, men hur gör man där för att dela på klippet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Pinnacle Studio? Kostar, men jag tycker det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 kan nån berätta hur man klipper i filmen i sony vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Har ingen aning, men skulle gissa på att du vänsterklickar på det stället du vill klippa på, sen högerklickar på klippet (på samma ställe) och trycker det som menas med att klippa. Jag chansade bara. Så är det på Pinnacle Studio 11. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Men lol asså Läs manualen ffs Kan du inte hantera programmet så använd det inte, jag tror nog Moviemaker är på din nivå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 får faktiskt hålla med MovieMe.. VisionLab är det mest lättanvända med riktigt bra effekter, det går att lägga in klipp som du sa inte gick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.