Fjeddo Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Borde inte ni två få lunchkurt a lá typ 50 kronor? :@ En kompis i stockholm få nå sånt. 50 kr per dag och ät på "utvalda" ställen av skolan typ. Fan vad najs! Mezox: Vad är det som är fel med det? Jag irriterar mig också på folk som bara går runt och klagar på maten, i alla fall om de inte gör något eller inte försöker göra något åt det. Jag försöker iaf göra något åt det, tex prata med matpersonalen, gå på matråd mm. Men vad är det som är bättre med att inte äta det, än att klaga och försöka göra något åt det? Det är ju bara dumt att sluta äta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Mezox: Vad är det som är fel med det? Jag irriterar mig också på folk som bara går runt och klagar på maten, i alla fall om de inte gör något eller inte försöker göra något åt det. Jag försöker iaf göra något åt det, tex prata med matpersonalen, gå på matråd mm. Men vad är det som är bättre med att inte äta det, än att klaga och försöka göra något åt det? Det är ju bara dumt att sluta äta...Jo, det är väl okej om du verkligen försöker göra något åt det. Men min poäng är att det är en väldigt trivial sak att klaga på. Maten är oftast inte så "äcklig" att man inte kan äta det, och det behövs under dagen. Ska man bara klaga med avsikt att klaga så kan man lika gärna skippa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola! Och varför det? Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan.. Var glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat! http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom! Kan ge min skolmat. Inga problem. Men tror inte jag får det för skolan. Skicka via post XD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Skolans mat suger men men... finns inte så mycket annat att äta man kan ju typ äta mackor men det blir man ju inte mätt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Vad tycker ni om skolans mat? Jag tycker att det är oftast äckligt! ne väldigt äklig tur man snart byter skola xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) Vad tycker ni om skolans mat? Jag tycker att det är oftast äckligt! ne väldigt äklig tur man snart byter skola xD Om alla här talar sanning så är det typ äcklig lunch på alla skolor... Redigerat 20 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Vad tycker ni om skolans mat? Jag tycker att det är oftast äckligt! ne väldigt äklig tur man snart byter skola xD Om alla här talar sanning så är det typ äcklig lunch på alla skolor... I min skola så är maten okej och väldigt god men jag är ju glad att jag får mat! Men i små skolor så är ju maten väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Vad tycker ni om skolans mat? Jag tycker att det är oftast äckligt! ne väldigt äklig tur man snart byter skola xD Om alla här talar sanning så är det typ äcklig lunch på alla skolor... I min skola så är maten okej och väldigt god men jag är ju glad att jag får mat! Men i små skolor så är ju maten väldigt bra! Det brukar ju vara godare mat på mindre skolor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 På sistone har det mesta sett ut som kattmat faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 På sistone har det mesta sett ut som kattmat faktiskt. :S Låter inte gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag brukar inte äta på min skola längre. (brukar gå och beställa mat på restaurang istället :P) Men sist jag åt var det väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag brukar inte äta på min skola längre. (brukar gå och beställa mat på restaurang istället :P ) Men sist jag åt var det väl okej. De får vi inte men vi drar till Lidl ändå ibland och köper godis till lunch :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.