knark Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag tycker att maten är god på högstadiet, på mellanstadiet var den skit. Jag njuter av maten nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Maten är äcklig.Men jag har hört att den ska bli äckligare i den skola jag ska börja i :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Asso maten i skolan som jag går i nu (börjar ny till hösten) efter sommarlovet.... men den här maten smakar inte så gott för den är gjord nere på stan i ett (kök) och skickas hit och värms upp..... det blir inte så gott iallafall inte maträtter som kötbullar potatis fisk Mkt Mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 har glömt vad skolmaten smakar som jag har inte ätit den på över ett halvår ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Äcklig, Men efter sommaren ska vi få egen kock :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Antingen hörde jag fel eller så är det så... Att min kommun funnit att det dem kör med nu(uppvärmning) inte är så -win som de trodde först. Och dem håller på och bygger riktigt kök på skolan, inte så långt ifrån min, så det kanske blir bättre till hösten. Besides, vi fick fiskgratäng(jetegod) 3 gånger på de 2 sista veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 smakar skit, jag hatar vegetariskt :blink: :pinch: :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 våran mat på högstadiet är helt ok. har högre förväntningar inför åk 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Den är god :) är inte så kräsen då det gäller mat längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 skolans mat har ju förfan ICA Jerry dräglat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Oh jisses, kommer njuta av resturangmat i tre år nu http://f.yey.nu/7da/31a6b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Oh jisses, kommer njuta av resturangmat i tre år nu http://f.yey.nu/7da/31a6b.jpgsnackar du om mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.