Gäst EmoNerdChild Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Idag fick vi ris, och någon kebab gryta som var 98% vatten. Hur vet du det om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Det kanske var gurka i den. Förklarade lite för min klass för ett tag sen, att de inte alls ska klaga så uselt som ni har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Våran mat är okej. Dåligt: fisk en gång i veckan (borde vara 1 gång i månaden >_>) De blandar de goda grönsakerna med de "äckliga" De gör eget potatismos (f*n vad det blir klumpigt) Bra: de serverar alltid tsatsiki. Om de serverar typ köttgryta finns det en gryta med grönsaker i och en utan. Vi får all extra god mat rätt så ofta (pankakor, tacos, hamburgare, kebab mm. Vår matsal är faktiskt bra. Men ändå så finns det elever som är så fördomsfulla om skolmaten att de måste påpeka att något är dåligt med maten ändå. Till exempel: Vilken äcklig konsistens, det smakar mjöl, det är för torrt. Orka sitta och hitta på saker om maten bara för att de inte får hamburgare varenda dag. Så allt det nyttiga är dåligt?Egen potatismos är mycket bättre för hälsan, då det inte bara är pulver. Ingen sallad är menad endast för vuxna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Våran mat är okej. Dåligt: fisk en gång i veckan (borde vara 1 gång i månaden >_>) De blandar de goda grönsakerna med de "äckliga" De gör eget potatismos (f*n vad det blir klumpigt) Bra: de serverar alltid tsatsiki. Om de serverar typ köttgryta finns det en gryta med grönsaker i och en utan. Vi får all extra god mat rätt så ofta (pankakor, tacos, hamburgare, kebab mm. Vår matsal är faktiskt bra. Men ändå så finns det elever som är så fördomsfulla om skolmaten att de måste påpeka att något är dåligt med maten ändå. Till exempel: Vilken äcklig konsistens, det smakar mjöl, det är för torrt. Orka sitta och hitta på saker om maten bara för att de inte får hamburgare varenda dag. Så allt det nyttiga är dåligt?Egen potatismos är mycket bättre för hälsan, då det inte bara är pulver. Ingen sallad är menad endast för vuxna.. jag struntar väll om det är nyttigare =P det ska ju vara gott också. vem har sagt något om någon sallad? de blandar typ gurka med bönor, tomat med paprika etc. Alla kanske inte tycker att paprika och bönor inte är gott, men jag tycker det. Jag hatar fisk mer om det har jag inte att säga. Man vet ju att man har bra mat i skolan, men jag tycker bara inte om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Idag var det ungspannkaka i min skola. Det är en av dom godaste maträtterna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Idag fick vi ris, och någon kebab gryta som var 98% vatten. Hur vet du det om man får fråga? Öh, du kan ju alltid komma till min skola och smaka? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) Idag fick vi ris, och någon kebab gryta som var 98% vatten. Hur vet du det om man får fråga? Öh, du kan ju alltid komma till min skola och smaka? <_< Skulle gärna göra det. Gissar på att ni har väldigt bra mat. Redigerat 8 Maj 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 i fredags avr det entrecôte och nypotatis med någon timjansås, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Det kanske var gurka i den. Förklarade lite för min klass för ett tag sen, att de inte alls ska klaga så uselt som ni har det. Det är ju bara så att 99% av alla personer som skrivit här överdriver extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Det var fisk idag som det är 1 gång varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Go mat idag. Kyckling, Ris med nån orientalisk sås. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Go mat idag. Kyckling, Ris med nån orientalisk sås. <3 f*n va gott :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.