Gäst Darkshiver Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Ya, sjukt gott. För de mesta e maten god. Jag e ju i matrådet, så jag är owner in charge ;D Jag skäller alltid på mattanterna och hon mathönan som e boss över skolmaten eller nåt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Vet inte om jag skrivit redan men min skolmat e nyttig, äcklig men håller i alla fall alla feta människor borta =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Händer att det ibland är god mat. Men annars är det skitäcklig mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Vi har typ nåt djungeltema på vår skola, vi fick pannkakor med kardemumamsocker och fruktsallad. Dom kallade det Tarzans tungpannkakor! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 vi hade kalkon schnitzel med ris och söt sur sås i går det va rätt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag tycker skol-maten är sådär. En sak jag hatar är att på min skola får vi bara hamburgare en gång om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Det smakar plast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Jag tycker skol-maten är sådär. En sak jag hatar är att på min skola får vi bara hamburgare en gång om året.I min skola har dom aldrig haft hamburgare >_>' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Det smakar plast.Särskilt potatisen. Den är typ insvept i plast eller något som de sedan tar bort, och det händer att det ligger en plastbit eller två i potatisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Det smakar plast.Särskilt potatisen. Den är typ insvept i plast eller något som de sedan tar bort, och det händer att det ligger en plastbit eller två i potatisen. Hmm...deja vu :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Man skulle satsa mer pengar på skolmaten nu, någon som märkt av det? Själv har jag faktist gjort det och jag tycker maten är mycket bättre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Jag kan aldrig äta mig mätt på skolan, fyfan det är så äckligt. Det kanske är skolans fel att jag är spinkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.