MysticGohan Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Våra föräldrar betalar skatt som går till maten :rolleyes: Jag skulle hellre ta den kronan som maten kostar varje dag än att äta skolans mat. Fick BRÄND köttfärsås med spaghetti idag, och då tyckte jag samma sak :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 bara för att den är billigast behöver den inte vara sämstnej det vet jag, men den behöver inte smaka så jävla dåligt som den gör. 1.50 tar de för den eller ngt sånt. ok om dom tar 1:50 för den lär den ju vara rätt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 bara för att den är billigast behöver den inte vara sämst nej det vet jag, men den behöver inte smaka så jävla dåligt som den gör. 1.50 tar de för den eller ngt sånt. ok om dom tar 1:50 för den lär den ju vara rätt dålig mm säger ju det. det är bara ett få antal ggr vi får bra mat som går att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Kattmat är lyxig mat jämfört med våran usla mat! Min gamla skola var så pass liten så den hadde råd med god mat, men sen flyttade jag och fick den usla skolmaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 (redigerat) Kattmat är alltid lyxigt. Brukar äta det på fredagar, andra dagar får jag bara tråkig hummer... :( Visar sig att maten är bra även i min nya skola. Fast vi får ingen kattmat! :angry: Redigerat 13 September 2009 av Skillcollect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Våran köks mästare kommer från thailand. Så vi får massor av god mat. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Kattmat är alltid lyxigt. Brukar äta det på fredagar, andra dagar får jag bara tråkig hummer... :( Visar sig att maten är bra även i min nya skola. Fast vi får ingen kattmat! :angry: Vi får kattmat en gång i månaden i min skola. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jävlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) Skolmaten är en av de dåligaste maträtterna som jag nånsin ätit! Tillexempel en gång så hade mat tanterna tappat alla potatisar på matsals golvet och dom hade gått sönder så det hamnade grus,lera och massa annat skit i potatisen... MEN NEJ dom serverar potatisarna endå och tycker att lite lera får man väl ta XD Och en annan gång så tappade min kompis en tand för att pizzan var för hård -.- Den enda maten som är god är Taco bufe och pannkakor! (och ja jag är lite onyttig ibland, men det är inget fel me det ;)) Redigerat 19 Januari 2010 av havrekakan98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara91 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Jag brukar inte äta på skolan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Skolmaten är en av de dåligaste maträtterna som jag nånsin ätit! Tillexempel en gång så hade mat tanterna tappat alla potatisar på matsals golvet och dom hade gått sönder så det hamnade grus,lera och massa annat skit i potatisen... MEN NEJ dom serverar potatisarna endå och tycker att lite lera får man väl ta XD Och en annan gång så tappade min kompis en tand för att pizzan var för hård -.- Den enda maten som är god är Taco bufe och pannkakor! (och ja jag är lite onyttig ibland, men det är inget fel me det ;)) myt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Våran mat är bättre än på dom komunala skolorna. Vi har tre kockar som gör maten direkt så det är väll okej. våran mat kostar 12 kronor per barn men ändå är det inte alltid så god mat :( Men vi får färska grönsaker och tre sorters knäckebröd så det är okej. Min lunch när det är äcklig mat är t.ex. Knäckebröd med smör och kanske lite grönsaker på och några glas mjölk. Men vi är många elever som tycker att maten oftast är äcklig och jag är en av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.