Hoppa till innehåll

Skolans Mat!

timi3

Rekommendera inlägg

• Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

bara för att den är billigast behöver den inte vara sämst

nej det vet jag, men den behöver inte smaka så jävla dåligt som den gör. 1.50 tar de för den eller ngt sånt.

ok om dom tar 1:50 för den lär den ju vara rätt dålig

mm säger ju det. det är bara ett få antal ggr vi får bra mat som går att äta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 månader senare...

Skolmaten är en av de dåligaste maträtterna som jag nånsin ätit!

Tillexempel en gång så hade mat tanterna tappat alla potatisar på matsals golvet och dom hade gått sönder så det hamnade grus,lera och massa annat skit i potatisen... MEN NEJ dom serverar potatisarna endå och tycker att lite lera får man väl ta XD

Och en annan gång så tappade min kompis en tand för att pizzan var för hård -.-

Den enda maten som är god är Taco bufe och pannkakor! (och ja jag är lite onyttig ibland, men det är inget fel me det ;))

Redigerat av havrekakan98
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skolmaten är en av de dåligaste maträtterna som jag nånsin ätit!

Tillexempel en gång så hade mat tanterna tappat alla potatisar på matsals golvet och dom hade gått sönder så det hamnade grus,lera och massa annat skit i potatisen... MEN NEJ dom serverar potatisarna endå och tycker att lite lera får man väl ta XD

Och en annan gång så tappade min kompis en tand för att pizzan var för hård -.-

Den enda maten som är god är Taco bufe och pannkakor! (och ja jag är lite onyttig ibland, men det är inget fel me det ;))

myt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Våran mat är bättre än på dom komunala skolorna. Vi har tre kockar som gör maten direkt så det är väll okej. våran mat kostar 12 kronor per barn men ändå är det inte alltid så god mat :( Men vi får färska grönsaker och tre sorters knäckebröd så det är okej. Min lunch när det är äcklig mat är t.ex. Knäckebröd med smör och kanske lite grönsaker på och några glas mjölk.

Men vi är många elever som tycker att maten oftast är äcklig och jag är en av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...