xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Samma här vattnet är Skitgoot och chickenuggetsen men resten smakar, urkh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Träbitar i potatismoset, hårstrån i all mat, unken mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Till Garone: Vet inte... det är jätte många elever på min skola och det är bara jätte dålig mat. Vi hade oxjärpe idag med massa bruna äckliga potatisar. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 kommunala skolans mat sög. länge leve tegners matsalar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 nja. Man kan ju inte säga att det är någon höjdare. Men det kommer bli ännu sämre till hösten, då dom ska dra ner ännu mer på maten. Bara för att något annat i Kommunen gick dåligt så ska vi drabbas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Den duger väl, tydligen bästa maten i Skaraborg, så man ska väl inte klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Min skola köper in den billigaste maten i GBG så den är inte så jättegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 gott! vad annars! jag äter ju vad som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 3-4 av 5 dagar i veckan är det någon typ av gryta + att vi har den billigaste maten i hela Västerbotten. men jag tycker det mesta är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 det är ju olikt vissa komuner har bra vi har ganska bra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.