Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Vår mat kostar 21 kr för portion, billigare att köpa på subway då man får tillbehörTvå stycken cheese på McDonalds.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Cornflakesfisk som är så gott :S Smakar ju ungefär som nuggets ju.Eller hur. Är ju asgott Haha är ni seriösa när ni säger cornflakesfisk? Men tror jag vet vad ni menar, och, det är en av de få fiskrätterna jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Maten i skolan är lika god som vanligt. Vi fick en god broccoli gratäng idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Kommunal/Fri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) Vi får käk från Sodexo eller vad det heter. De levererar även till militären här. Ibland smakar det skit och ibland är det as bra kvalité på käket. Men det funkar.. Redigerat 16 Mars 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Kommunal/Fri?Kommunal skola.Rätt fattig skola också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShotermanFOX Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Hela din skola verkar vara usel. _____________________________ Idag åt jag torra mackor och syrliga morötter, mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Grönsakerna är väl det man kan klaga minst på iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 hellre tar jag med egen mat.. men skolans mat är mjuk och lätt att kasta på någon, så det är väl okej. fast sist fick jag värsta sten-köttfärslimpan i skallen.. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Maten är väl ok, har bra kvalitet också, fast smaken är ju en annan femma... :rolleyes: Redigerat 8 April 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 hellre tar jag med egen mat.. men skolans mat är mjuk och lätt att kasta på någon, så det är väl okej. fast sist fick jag värsta sten-köttfärslimpan i skallen.. ;: http://cdn1.knowyourmeme.com/i/3374/original/Cool_story_bro_.jpg OnT: Maten har faktiskt blivit mycket bättre i skolan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.