TheJuice Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Har underbar mat. Vi serveras två rätter varje dag av hög kvalitet, då den tillagas av samma råvaror och personal som lagar maten till restaurangen som ligger bredvid vår matsal =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Kommunal/Fri?Kommunal skola.Rätt fattig skola också. Om skolan är fattig är kommunen fattig, finns ingen kommunalskola som utgör vinst på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 (redigerat) Idag fick 2 rätters, varmrätten var en utsökt kyckling. Varför vi fick god mat idag? Niorna är bättre än förut, så vi fick priset tillsammans :P . Redigerat 23 April 2010 av Maximate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Igår fick vi hamburgare och uppskattades av mig och skolan :) <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Jag var igår på Engelska skolan där jag kanske ska börja, och där serverade dom tre-rätters middagar för att de lägger ca. 24kr/elev på mat. Inte dålig mat heller, riktig restaurang standard! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Borlänge kommun lägger ut ungefär 12kr per elev.... Kattmatliknande kycklinggryta - Nomnomnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Går till Burger King för att maten i skolan är så jävla äcklig... :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Går till Burger King för att maten i skolan är så jävla äcklig... :yucky: Jaha, får jag fråga vad det var för mat? Skriv gärna med extra adjektiv :lol: Redigerat 2 Maj 2010 av Numbers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Att äta på Burger King varje dag låter hemskt onyttigt och dyrt. Du kanske borde käka i skolan istället även om det är äckligt för att undvika hjärtattack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Kommunal/Fri? Kommunal skola. Rätt fattig skola också. Om skolan är fattig är kommunen fattig, finns ingen kommunalskola som utgör vinst på något sätt. Som min SO lärare sade.Alla skolor vill gå i vinst, de går i vinst även om de bara är plus minus 0. Våran skola drar in på väldigt mycket för att kunna gå i "vinst". De har tagit bort flera saker vi var nöjda med förut och lagt till annat. De prioriterar fel saker i vår skola. Kommunen jag bor i är inte fattig, men Kommunen väljer att inte prioritera pengarna på våran ort eller vad fan det heter. On topic: Tacos i skolan på tisdag nästa vecka. =) Redigerat 5 Maj 2010 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 De flesta maträtterna i skolan ser ut som, och smakar som en sorglig sörja av diverse ihopkok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Idag fick 2 rätters, varmrätten var en utsökt kyckling. Varför vi fick god mat idag? Niorna är bättre än förut, så vi fick priset tillsammans :P . Snälla, det där såg bara för kul ut. :D Våran mat är väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.