Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Skit mat! Men Mjölken smakar bra :D Men ahr slutat dricka på min skola sen jag hittade en snor kråka i 3 glas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Träbitar i potatismoset, hårstrån i all mat, unken mjölk. Var kommer erat mos ifrån ? Sågverket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 MYCKET bättre än på min förra skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Dålig och den blir bara sämre, har tom blivit indragna bröd till fiskburgare och det finns ingen lingonsylt till sjömansbiff. Åter till själva maten: Undersökning inom City tidningen har visat att Nynäshamn har sämst mat i Sverige. Och det ska ju självklart vår skola försvara sig om att hur skulle dom få reda på det. Men det skulle inte förvåna mig ett skit. I vår skola behövs i princip en mikro och en kran att spola av tallrikar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 gott: Mjölk äckligt: många säger att potatisarna smakar plast i min klass O.o, en sjua hittade en larv i sin mat. enda bra: matkrig precis före man slutar, för maten är ju så kletig och seg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Det smakar inte gott... jag har hört att skolmaten kommer bli allt mer sämre och sämre. På våran skola är potatisarna svarta, mjölken är varm, och ibland sur, fisken smakar (som vanligt) äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Det smakar inte gott... jag har hört att skolmaten kommer bli allt mer sämre och sämre. På våran skola är potatisarna svarta, mjölken är varm, och ibland sur, fisken smakar (som vanligt) äckligt.Mindre skolpeng till skolorna, ja maten kommer bli sämre.Kan dem inte öppna restaurang på varje skola där barn också kan köpa egen mat om de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Det finns en kiosk ungefär 100 meter från vår skola men dom har 42 anmärkningar på maten. Åter till skolans matt: Skit äklig. Det finns hår i maten potatisen vill man spy av. Mjölken är varm glasen är svarta ibland inuti. Masser sånt. Det är ju bättre mat i fängelsät (tror jag)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Asså i min skola är maten skit god!! jag gillar risotto bäst!!! :lol: Inget fel alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Smakar väl okej, när de inte blandar konstiga saker som pasta och currysås eller salami i hamburgarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Är väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Träbitar i potatismoset, hårstrån i all mat, unken mjölk. Var kommer erat mos ifrån ? Sågverket ? Haha den var bra :lol:Vi får ju underbar mat. Vi får sallad + soppa med varje mat (förutom när vi får soppa :D). All slags peppar finns med och små smöraskar finns i en bunke brevid maten. Aldrig hårstrån eller nått annat.. Jag är faktist imponerad på vår skola då den är renoverad och fin och maten är jätte god.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.